sannaljungqvist

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av sanna ljungqvist - 15 augusti 2013 23:55

Hello again!
Fortfarande segt med bloggningen ;*
I helgen tog jag min fylla som var väldigt längesen kändes de som! Så vi va i Örebro på street meet, med Emma, Matilda, Eskil och joppe :)
Var riktigt kul faktiskt, sprang runt där och prata massor som jag alltid gör när jag är full haha ;)
Som tur va vart jag inte speciellt bakis som jag brukar kunna bli, så vi tog det rätt lungt på söndagen. Var såklart med mitt hjärtegull, och hans 2 kompisar :) sedan hem till lilla papi igen <3
Och i måndags hade vi spel kväll inne hos mamma :)
Annars har jag inte gjort så mycket speciellt :p
Varit i London med mamma på hennes semester, och de va riktigt jävla as kul! :D
Annars har vi bara varit hos Peter :) sen vart de sambo månad med pappa över hans semester och då har vi bara varit ute på sjön och lite så :)
Har försökt hjälpa min lilla storebror Emil ;) som lyckats brytit benet också, mitt i allt :)

Just nu väntar jag på att lilla Frida ska komma så vi kan åka en sväng till stan oc hämta mitt löshår som hon ska ha :) och jag har precis beställt nytt, hihi:$
Och på tisdag så drar allt igång igen.. Sjuuuukt trött på skolan redan nu och då har den inte ens börjat..
Jaja, ni får ha de så bra! Pusselipuss ;)

Ni får lite blandade bilder från London och på mig ;)

Sannaljungqvist

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards