sannaljungqvist

Alla inlägg under juli 2012

Av sanna ljungqvist - 27 juli 2012 12:53

 

hej!

har tänkt att försöka mig på att mobil blogga lite, när jag fått tbx min telefon som är på lagning, så kommer bloggningen gå mycket bättre(:

marcus kom till mig runt 12? igår kväll.

så sov vi hos mamma ist för hos honom, så vi gick och la oss direkt(:

så gick han upp vid 4 och jobba igen(: att pojken orkar:o

jaja, ligger i sängen för tillfället lite halv sjuk, så får se hur det blir ikv om jag är ute eller om jag stannar hemma(:

så hoppas jag på att hinna träffa hjärtat när han slutat♥

och snart kommer bror hit♥


Marcus<3


Av sanna ljungqvist - 26 juli 2012 20:31

 

hjärtat o jag förra året i smögen♥

varit underbart i stockholm, bodde hos min morbros tjej, så basta i och bada pool(: mys

kom hem typ nyss, så ska bara packa upp allt sen hem till hjärtat och sova där, och imorgon blire så klart emma pluttan:*

och tisdag far vi mot smögen! med marcus, mamma och peter(:

ska bli jätte mysigt att komma iväg, och bara bättre att hjärtat följer med(:


kan berätta lite om helgen, börja hos mamma, med lisa,kim, krull, mikaela, mamma och peter(: så kom emma upp hit, så börja vi lite, sen skulle vi upp till jasmine, men på vägen stanna vi och prata med linda sen upp till jasmine, på kvällen va vi mest vid shell(: har inte så mycket mer att säga om de, hjärta och jag gick upp till mamma runt 4-5 och somna(:


22/7-2012

Marcus Thörnkvist♥

vi har haft en jobbig tid, men allt är löst och jag älskar dig så himla mycket♥

över ett år sen jag träffa dig första gången, och vårt första förhållande.

Men jag älskar dig en, och kommer alltid att göra♥

puss på mitt hjärta


sannaljungqvist♥

Av sanna ljungqvist - 15 juli 2012 14:17

 

hej!

igår så tog jag det bara lugnt och la mig ganska tidigt, men vakna runt 4 och prata en stund med marcus, så kom han hit och sov här♥

så vakna vi runt 12 nått sånt, så hoppa jag in i duschen sen har jag fixat mig lite och packat, och så skjutsa kim hem honom, så har jag packat det sista inför stockholm(:

och jag tror vi snart ska åka(: 

åker dit med bästa hennes familj och min pappa(:

kommer hem någon gång i veckan, sen flyttar jag till mamma i 4veckor♥

och så ska jag vara hund vakt åt min morbro(; 

och sen ska kanske mamma och vi åka till smögen härliiigt♥

sen vet jag inte mer hihi

bloggar lite när jag får lust/ork

puss


sannaljungqvist♥

Av sanna ljungqvist - 14 juli 2012 18:08

 

hejsan!

dåligt med bloggning jo jag vet(:

förra helgen så va de fest hos gherke fast han inte va där(; där emma o jag tillbringa kvällen, sen kom jesper och hämta oss med bror och lisa, så skjutsa dom mig till marcus♥ så sov jag där, och i veckan har jag mest varit ute på sjön, och så.


igår: så  åkte kent o jag och hämta emma runt 7-8, sen hem till mig där vi börja sen vidare till Eskil med några, sen tog vi oss ner hem till linda och dt, där det va massa folk(:

så kom kent och hämta mig med bror, anders, olivia, robin, jocke och någon mer(:

va hemma runt 4 tror jag, så la jag mig direkt(:


idag: så har jag inte gjort mycket, varit med emil ute i garaget och skruvat cross(: sen va jag ute i garaget med erik när han skruva bil(: och lite så(:

och ikv ska jag ta det lugnt, för imorgon drar jag till stockholm med bästa malin♥ hennes familj och pappa(:

så kommer vi hem på onsdag torsdag kanske, och i helgen så har jag ingen aning om va jag ska hitta på(:

 

fick bli en enkel bild på idag, ser ju inte allt för söt ut just nu.

puss puss


sannaljungqvist♥

Av sanna ljungqvist - 2 juli 2012 19:37

 

drar till med en bild från skolavslutningen!


iaf, dålig bloggning sorry!..

har hänt lite sen sist, varit i berlin med klassen, varit i dalarna på peach and love, och festat lite över allt(:


fredag: va jag iaf från början i laxå på "förfest" sen vidare i laxå till en annan fest, och senare hem till gustafssons på "efterfest"(; där jag även fastna på toan och spydde lite..


Lördag: mådde piss bakfull så de fanns inte.. men de va bara att duscha sen på't igen(;

så jag åkte till stan runt 6, där emma och några hemta mig sen vidare till åsbro på fest, och eftersom jag va så jävla bakfull tog jag det lugnt och åkte hem tidigt med harry som körde mig till mamma, där marcus sen hämta mig så sov jag hos honom(:


och idag har jag varit i örebro med pappa, och nu ska vi grilla lite tror jag(: sen åker jag till marcus och sover där(:


så kan jag ju ta lite snabbt att på torsdagen vi slutade nian, blev det fest hos mig, på midsommar så va jag i harge och va full(; haha.. och massa bråk som vanligt, så fixa krull skjuts hem åt mig(:


så jag har inte så mycket mer att säga just nu, men vi får väl se när jag bloggar nästa gång(:


sannaljungqvist♥

Ovido - Quiz & Flashcards