sannaljungqvist

Alla inlägg under september 2011

Av sanna ljungqvist - 29 september 2011 17:44

  bild sen vi va på mässan!

pappa o jag har hållet på med moppen hela dagen bytit gas vajer och allt möjligt(:

så kom marcus förut, och så åkte jag upp till mamma så vänta han här hemma, och när jag va på väg så hade jag glöm att sätta på soppakranen.. så den stanna framför alla, och växeln cpa.. och iaf precis kommit hem och då stog marcvus o pappa och satte upp gardin stångar(;


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 29 september 2011 14:08

 

hejsan(:

idag gick jag upp typ 10 i 7(; borsta inte ens igenom håret innan vi stack, så trött va jag(; haha

och så när vi väl kommit in till tandläkren så sa hon att vi skulle varit där igår(; pinsamt(:

men vi en plats iaf, och så va de en gubbe som snacka om allt dom skulle göra tror jag skulle få 3 olika tandstälningar:o så på torsdag saka jag in igen och prova ut tandstälningen och nästa torsdag så får jag den(:

sen direkt till biltema och köpa moppe handtag(:

efter de åkte pappa o jag till ikea och handla massor(:

sen till marieberg(;

köpte dom jeansen som är på bilden(: och ett par trosor och en bh(: och ett linne(;

sen fika pappa o jag lite(: sen åkte vi och handla på willys sen hem och jag har precis duschat och nu ska jag flytta upp moppen byta handtag och lite sådär(:


sannaljungqvist

Av sanna ljungqvist - 28 september 2011 21:38

  hejsan(:

marcus va ju här förut, tror han va här någon timme, sen kom amanda o dom så drog vi upp till ip och sprang nattorigenteringen(:

vi hade svår banan och sprang på 38min(:

så fick jag springa ytnx till den sista stämpeln för att säga till julian o dom att jesper redan gått i mål(; så fick mig ett litet varv till(;

sen kom matildas pappa och hämtade oss och jag har precis klivit in(:

snart ska jag hoppa in i duschen sen sova(:


you are always in my mind.


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 28 september 2011 17:16

  bild sen i sommras.


skola som vanligt seeeeegt!

'kom hem laga lite mat åt med pappa, ringde mamma en snabbis(:

snart kommer marcus så får jag prata lite med honom, sen åker jag in på origenteringen, sen hem duscha och så, ledig imorron oxå, för jag ska ju till tandläkaren i örebro och eftersom vi bara har halv dag så behövde jag inte komma tbx sa thomas(:

så efter tandis så ska pappa o jag gå och handla lite grejer hem hit(:

puss


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 27 september 2011 23:30

   

Du är världens bästa bror!

du har alltid stallt upp på mig, du skäller på mig och säger åt mig vad jag får göra och inte göra, och de känns så skönt att du verkligen bryr dig om mig!

jag känner verkligen att jag kan prata med dig om allt!

och nu har jag ingen lust att skriva en hel uppsats, för jag vet att du vet att du verkligen betyder skit mycket för mig bror!

jag hoppas bara du haft en bra dag, nu på din 19års dag!


jag älskar dig bror, de vet du!   

Av sanna ljungqvist - 27 september 2011 18:57

  heeej, örebro idag, va ganska kul, träffa marcus gjorde jag(: tills han stack..

sprang runt på krämaren och vågen(;

och fika med kalle, gustaf, capser(: 

så tog vi 20 över 3 bussen till stan, pappa hämta oss hem direkt(:

och så åkte matilda o jag moppe:d

eller jag åkte moppe med henne där bak:d

fett grym är jag:d de ända som är kvar är smörja något, nya hantag och nya däck 18" tror jag(:

sen en hjälm och am-kort, hehe(;

och imorron äre natt oriegentiering,.. 

och vecka 45-46 ska jag praoa på hedströms motor(:

nu ska jag snart åka moppe ett varv till så jag ser att lysena funkar(; hehe


sannaljunqgvist<3

Av sanna ljungqvist - 26 september 2011 21:26

  kim o jag är lätt snyggast!(;

kom typ nyss hem från casper(:

innan matilda o jag stack så titta vi på green något(:

och nu är min moppe hel!!!:D:D:D:D:DD:D:D::DD

och imorron fyller även kim 19!(: grattis på'n(:

och örebro imorron, och på torsdag så blire tandis i örebro så ingen skola då heller(;

nu ska jag äta min macka med emil o pappa(:


sannaljungqvist<3


         

bilder från idag!


bilder från gbg!

               

Av sanna ljungqvist - 26 september 2011 18:06

 heeej(:

gick upp runt 10 duscha o allt, drog till matilda och vi tog tio över ett bussen in till stan, sen till casper där gustaf, han o kalle va(:

så har vi varit här hela dagen och spelat poker och allt möjligt(:

kulit hare varit iaf, och imorron drar vi ju till örebro(:

bloggar med när jag kommit hem(:


i miss you.. 


sannaljungqvist<3 

Ovido - Quiz & Flashcards