sannaljungqvist

Alla inlägg under februari 2011

Av sanna ljungqvist - 27 februari 2011 00:23

 

Jag tror inte folk förstår hur mycket jag saknar dig, du betyde så mycket för mig.

jag förstår inte varför du gjorde som du gjorde, du hade garanterat haft ett bättre liv med oss... men jag kommer aldrig glömma dig, hur mycket jag än försöker kommer du alltid finnas i mitt hjärta.

Varje dag är en fråga?

Men jag kommer nog aldrig få reda på varför du bara ville bort här ifrån...


jag saknar dig kussin, jag vill bara att du ska komma tbx, och göra rätt val ist.

jag älskar dig<3!

Av sanna ljungqvist - 26 februari 2011 11:09

   hejhej(: vaknade typ precis(:

igår skjusade mamma, kim o emil in mig till amandas pappa vid typ11 tror jag(: amanda o jag snacka lite osv, sen gick vi ner till närlunda för att titta på skyllberg 96:erna(: vi var där hela dagen, sen vid halv 6 så gick amanda hem en stund, hon mådde inte så bra:( så jag blev kvar där nere(: men som tur va satt ju Linus, Lucas o Fillip en stund med mig(: sen kom Zigge en stund oxå(: sen vid 6 halv sju komamanda tbx(: så tittade vi klart på alla matcher, sen vid typ kvart över nio skulle nina åka hem från jobbet så då fick jag skjus hem(; när jag kom hem blev de film myys dirr;* o idag ska vi laga mat hos emil för vi har ju inge kök just nu(;

pusspuss:*


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 24 februari 2011 16:58

 

hejhej(:

kom precis hem från bror(: har varit där och städat från 11-16, skit kobbigt;o men fint blev de(: igår skjusa mamma in mig till amanda, medans hon skujsa in mormor t tadläkaren(: amanda o jag gick till närlunda o kollade på 97:erna(: duktiga var dom tkr jag(: sen vid typ halv nio lr något, så kom kim och hämtade mig är alla spelat klart(: så åkte kim, jag o erik hem till emil, emil hade redan då börjat bli dragen(; sen kom typ Dennis o hans tjej till emil(: o vid typ 12 kom Jennifer förbi en sväng, sen vid halv två tror jag hon var, så skjusade kim o jag hem henne, o se åkte vi själva hem oxå(: + att jag fick mia skor igår :D

och u lakar pappa köksgolvet(: så nu måste vi gå in bakifrån o kronlga;o

puss;**


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 22 februari 2011 18:14

  hejhej(:

kom precis hem från stan.

kim, jag o erik har precis firat mormor(: annars har de inte hänt så mkt idag, blir nog att ta de lugnt hela dagen, skööönt(: o malin kommer inte hem förrens på torsdag, hon är o hälsar på sin mormor som bor en bra bit härifrån(:

vi har kommit en bra bit på väg med köket, dom håller precis på och sätter upp gipsskiver i taket o så har dom lagt lite golv o rivit ut hela köket + massa mera typ(: blir nog bra(:

tagga fredag!!

kysss;**


sannaljungqvist<3(:

Av sanna ljungqvist - 21 februari 2011 20:11

 

hejhej(:

lugn dag idag(: kim o jag ska snart kolla på grudge tror jag, läskigt ;s

praoat hela veckan på dc plus lördagen(: plus att på fredagen o lördagen jobbade vi tolvtimmars ;o men nu börjar jag bli utvilad(: skönt att de är lov iaf:P

och denna vecka ska mina skor komma, hoppas jag iaf(:

och på fredag ska jag, amanda o matilda titta på fotboll 96:orna tror jag iaf(: skojjit(;

igår va jag med malin en stund vi tittade på mr and mrs smith, bra varen iaf(: sen när jag kom hem vid tolv tror jag så skulle jag låsa upp dörren, men min nyckel är knäpp så de gick as trögt, stog där ute i säkert tio min innan kim kom o öppnade åt mig(: han hade blivit livrädd när han hörde att de rök i handtaget för han trodde jag låg o sov(;

pussss;*


trodde faktis aldrig att du skulle göra något så här illa mot mig,

trodde jag kunde lita på dig.

jag funkar fan inte ihop med killar, de är fan tredje killen som är taskig mot mig när vi väl har något pågång....

ska fan bli lesbisk ;o nej, nej de ska jag inte förresten ;s


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 17 februari 2011 14:55

hejhej(:

precis kommit hem från praon, kul hare varit idag!(:

fått pratat över radion(; o mattias var ner i gruvan idag så de blev bara mamma ja o benny kvar på dc, mattias är mammas läriunge lr va man ska kalle de :P

fick även göra massa skyltar + massa mera ;D

imorron är sista dagen på dc fast då jobbar mamma tolvtimmars så vi jobbar från 06.00-18.00 maffit(: + att jag träffar sjukt mycket trevligt folk som kommer in på dc vid skiftbytet o dom som behöver prata o få hjälp av oss(: o imorse hade någon hittat några nycklar som låg på dc, mamma bara: va är dehär för nycklar, jag känner igen dom.

o så ropa hon till på emil(bror) som vänta på att åka ner i gruvan, mittbland allt folk, mamma skrek till på emil o bara "är inte dehär dina nycklar?" så kom han fram han bara joo:P slarvnisse(;

sitter vid kims data så har inga bilder här(:

kramisar;*



sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 14 februari 2011 12:33

 

hejhej(:

glad alla <3 dag :)

prao hela veckan, ska prao hos mamma på dc!(:

ska faktist bli riktigt kul(:

sen har mamma någon kille där som hon lär upp, så de blir hon jag killen som hon lär upp och en till så de blir många där uppe(;

igår hände även en väldigt oväntad grej, trodde faktist aldrig de skulle hända mig, vissa förstår vad jag menar iaf, inget kul iaf, något bland de värsta som kan hända ;s men de är polisanmält så vi får se vad som kommer att hända...

nästa vecka äre lov gött:D + att mina skor kommer då oxå, jippi :D

puss o kram, skumbanan (y' (:


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 4 februari 2011 18:56

 

hejhej(:

fredag wihoooo!

precis ätit mat, o bytt om och lite sådär(:

måste bli lite bättre på att blogga tkr jag:/ har gått lite trögt:P

men iaf, emil kom nyss hit(:

o kim sitter på sitt rum o spelar musik(:

och på måndag kommer ola (förhoppnings vis) han skulle kommit i onsdags o satt upp tapeter i mitt nya rum, men då hade han inte tid tydligen så han skulle komma på måndag, annars jävlar;o

och på onsdag ska mamma o jag till vetrinären med bamse o han sår:(

och sen har han typ kennelhosta, han hosta o spyr vid gega:(

som han snart haft i typ 3 månader, stackar lilla bamse:(

och så är de matte prov på fredag :P

pusssssss;*


sannaljungqvist<3  

Ovido - Quiz & Flashcards