sannaljungqvist

Alla inlägg under januari 2012

Av sanna ljungqvist - 26 januari 2012 17:34

hejsan, jag och bästa på bild ♥

chill dag, ingen skola imorgon heller, gött! så kommer mitt hjärta hit sen och sover här♥

och imorgon kommer flickorna hit, och på lördag blir det dricka med amanda troligtvis, vi får se(:

nej, äta sen röka, puss ha de bra!


sannaljungqvist♥ 

Av sanna ljungqvist - 20 januari 2012 16:25

Hejsan, skolan har varit som vanligt, sen hem och nu väntar jag på Emil så vi kan åka ut till Johans grav så jag får lägga en ros där eftersom han fyller idag.Sen ska jag nog va med marcud, och imorgon blir de Amanda och kanske dricka annars blir stan, puss puss(mobilblogg, har inte fixat bilder kan även vara stavfel)Sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 13 januari 2012 16:20

hejsan, fredag idag, fint som fan!(:

skolan gick rätt snabbt, sen hem och så hade kim städat hela sitt rum så fick jag bädda hans säng, och så nu pratar vi mest med pappa osv, ikv blir de nog att va med marcus och kanske träffa amanda h(: <3

imorgon har jag lovat att vara hundvakt med marcus oxå(:

får se om jag bloggar något mer idag annars gör jag de någon annan dag(:


sannaljungqvist♥ 

Av sanna ljungqvist - 11 januari 2012 15:27

 

hej, har inte varit i skolan idag, har för de mesta tittat på andra avenyn, och så va jag tvungen att ta lite luft så jag gick upp till emil och fortsatte städa som jag börja med igår, och jag är i princip klar ska bara vika in hans tvätt och sen gå ner och tvätta lite åt honom, sen hem och träffa marcus och ikv ska jag nog träffa amanda harrysson(: hör av mig någon annan dag sen pusspuss

Av sanna ljungqvist - 3 januari 2012 18:57

hejsan, inatt sov jag hos marcus, vi vakna runt 1 gick upp åkte till mig och åt lite och jag fixa mig, sen ringde vi krull och fråga om han ville med till örebro vilket han ville, så drog vi dit och har varit där hela dagen(:

kom nyss hem och nu har krull redan hunnit köra i dicket så marcus är och drar upp honom men han kommer nog hit snart sen sover vi hos honom inatt(:

skriver mer sen


sannaljungqvist<3 

Av sanna ljungqvist - 2 januari 2012 17:55

 

hejsan, på nyår så va jag i stan med dom bästa, och träffa såklart mitt hjärta där(:

som var full som en kanonkula;*

vi va där till typ 1-2 så skjutsa zigge hem oss(:

sen vänta iaf jag på marcus tills han kom hit så gick vi och duscha, sen la vi oss, och igår gjorde vi inte alls mycke tjejerna åkte hem så jag va med marcus, kim och erik(:

så sov jag hos marcus och idag har jag först varit hos någon som fyllde 50, efter de drog pappa och jag till örebro till tandis så spände dom min tandställning, sen hem och nu ska jag duscha sen ska jag klippa bamse, sen kommer nog marcus hit;*

ni får ha de bra(:


sannaljungqvist<3

Ovido - Quiz & Flashcards