sannaljungqvist

Alla inlägg under juni 2011

Av sanna ljungqvist - 30 juni 2011 18:05

 

bild sen stockholm, min lilla myshörna(:

hejhej(:

ledsen att jag inte bloggat något idag, men har varken orkat lr hunnit:/

vakna skapligt runt 11.00

så fixa jag bamse lite, klippte honom och borsta honom, så fin blev han:d

sen hoppa jag in i duschen sen fixa jag håret osv:p

sen fick jag städa kims rum, men de va faktiskt helt okej att göra de(:

fick iaf 200 av honom(;

sen gick jag och bada med bamse och så(:

sen åkte mamma o jag till stan och handla hund mat och lite så(:

sen skjutsa hon mig till marcus så sitter jag här nu, kom för typ 10 min sen och han bara typ säga hej till marcus så va han tvungen att åka och hjälpa freddie med något:(

men hoppas han kommer snart.

sen kanske min uppdatering inte blir så bra längre för ska ju va här hos marcus tills på söndag så då kanske jag kan blogga, men sen åker vi ju till smögen och där kommer jag inte uppdatera något, men kommer förmodligen bilder och sånt när jag kommer hem den 6:e(:

puss

marcus<3


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 29 juni 2011 21:53

  hejhej(:

ska precis hoppa in i duschen, som jag sa för två timmar sen typ(a' hihihih

iaf, tänkte, nu när jag väl sprungit lite så kan jag ju lika gärna träna magen samtidigt(; smart är jag(:så va precis och träna magen liiite, så nu ska jag snart hoppa in i duschen, ska bara dricka upp min cider som börjar smaka konstigt..

puss

marcus<3


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 29 juni 2011 19:53

  hejhej(:

ledsen att jag inte bloggat något ida:(

men vi gick upp runt 11.25 så packa vi och så, så handla vi lite på hötorget sen drog vi.

vi tog ett stopp i oxelösund, och la 10 röda rosor på farfars grav, så tog vi en fika(:

sen drog vi hem, tog 5 timmar att åka hem, och så tog det 3 dit(:

iaf, vi kom hem runt 17.30

när vi kom hem packa vi upp och lite så, så la jag dom kläderna jag ska ha till smögen i tvätt så dom blir tvättade(:

och nyss va pappa och jag ute och sprang min lilla runda(:

skönt vare, så nu ska jag snart hoppa in i duschen(:

och imorron åker jag till marcus(:

puss

marcus<3


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 28 juni 2011 22:23

 


hejhej(:

lite sur, blogga skit mycket igår, så precis när jag spara inlägget fucka internet ur-.-

iaf, igår va vi och handla hela dagen, köpte

2 bhar

1 topp

1 tröja

solglasögon

nagel fil

tror de va de, tröjan och toppen på bilden(:

och idag har vi okså handlat lite, en fot kedja och strumpor(:

så har jag köpt en present åt min fina pojkvän som är hemma och jobbar(:

men säger inte nu va de är, för han brukar ju läsa min blogg ibland(;

iaf, just nu sitter jag i fönstret med en cider bredvid mig och tittar ut på allt folk, har precis duschat så sitter i morgonrocken(:

iaf, imorron åker vi hem, sköönt, saknar marcus sjukt mycket:( saknar min lilla vove oxå:( :(

så har vi oxå köpt en sak åt kim(:

ne nu ska jag titta på tv(:

puss

marcus<3

saknar dig så sjuuukt mycket, så de finns inte:(<3


sannaljungqvist<3 

Av sanna ljungqvist - 27 juni 2011 10:00

  hejhej(:

har precis fixa mig, plattat håret osv(:

så väntar jag bara på posten, kommer väl om typ en halv timme, så ska jag bara springa upp till tyen, så kan vi åka(:

ska även gästblogga hos malin medans hon är på st:anna lägret(;

www.malinliimatainen.bloggplatsen.se

puss

marcus<3


sannaljungqvis<3

Av sanna ljungqvist - 26 juni 2011 22:21

     hejhej(:

nu har jag precis packat klart och såklart skulle bamse va med och hjälpa till, men han drog mest ut kläderna(:

men lite hjälp behövs ju(;

och så har jag laddat datan, och lagt ut kläder och lite sånt(:

ska snart sätta på en film som jag kan lägga mig framför, sen sova(:

 

puss

marcus


sannaljungqvist

Av sanna ljungqvist - 26 juni 2011 20:01

  hejhej(:

malin och jag va ju och badade förut, så satt de två tyska gubbar på bänken, så hoppa vi i så satt dom med kikare;o och kan ju säga att de inte fanns en fågel lr något så långt mitt öga kunde nå;o idioter!..

sen gick vi till mig, jag packa lite, sen skulle malin hem och packa för hon ska till sankt anna lägret(:

så då gick jag med bamse och badade på andrasidan vikis(:

sen har jag suttit framför tv:en en stund men nu ska jag hoppa in i duschen som jag inte hann i morse(:

puss

marcus<3


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 26 juni 2011 15:35

  sötnos(:

hejhej(:

ringde malin förut, så stack jag till henne(:

så har varit med henne sen dess, nu är jag hemma och äter, så ska vi nog dra och bada nu när de är så fint väder(:

och imorron åker jag till stockholm, kommer hem på onsdag, men ska ha med mig min data och de finns internet på rummet, så kan blogga då(:

mysigt(:

sen på söndag åker jag till smögen, skön vecka(;

ne, nu ska jag och malin åka och bada tror jag(:

puss

marcus


sannaljungqvist

Ovido - Quiz & Flashcards