sannaljungqvist

Alla inlägg under maj 2011

Av sanna ljungqvist - 30 maj 2011 21:15

hejhej(:

har precis komit ur duschen, sköönt.

iaf, idag har jag varit med matilda(:

vi gick och fiska vid sommarlovet, och vi fick fan 6 fiskar;o

har lite filmer och bilder som kommer här(:

             

Av sanna ljungqvist - 30 maj 2011 14:41

  hejhej(:

vanlig dag i skolan, och på hemkundskapen fick tjejerna laga mat åt killarna(;

gick jätte bra, plus att de blev jätte gott(y'

nu har vi iaf elevens val, matilda och jag har typ inte varit här på hundra år lr nått;o skit tråkigt äre iaf, drf vi inte brukar gå på't (y'

iaf, ska snart hem gissar jag på(:

och så är vi lediga på torsdag, fredag och måndag, så de blir lång helg(;

och på torsdag hoppas jag på att kunna åka och kolla på amanda när hon kör folkrace(: kul(:

nej, nu ska vi nog ta och gå, bloggar kanske mer när jag kommer hem(:

puss


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 29 maj 2011 14:47

I should be happy, why am I not happy?

i don't know what to do..

I think anyway just follow my heart,

then they are wrong way I choose,

so do I stand for what I did..

Av sanna ljungqvist - 29 maj 2011 14:05

  2 års gammal bild, men men

hej iaf(:

igår gjorde marcus och jag typ inen ting, jag hade sjukt ont i magen, så jag sov typ hela kvällen/natten, iaf, han skulle igentligen gått till pelle igår kväll, men vi orka inte de så han ssov hos mig inatt igen:p

och så följde jag honom till pelle imrose ist.

och varken mamma lr pappa är särskilt pigga idag(; så de är jag som får laga mat, och fixa(:

och idag äre mors dag, får se om emil kommer hit snart, så ska hon få paket(;

puss


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 28 maj 2011 17:34

 

hejhej(:

igår, gick jag till maier, och träffade marcus och pelle(:

vi gjorde typ inte alls mycket;p

sen gick vi iaf till mig, där pappa var hemma, satt och snacka med honom en stund, sen kom mamma hem(:

trevligt(: sen kom kim, och sen kom emil, så de va full rulle(: och så försökte jag titta på big brother, gick ju inte så där jätte bra men(;

iaf, sen gick maier, och marcus stanna kvar hos mig(:

plus att han sov hos mig inatt(:

och idag äre gruvans dag(:

pappa, jag, kim, erik, camilla och marcus åkte dit(:

fick stå i typ 1 timmes kö innan vi kom fram till hissen;o

men där traffa jag iaf på amanda, trevliiigt(;

jag tyckte iaf att de va kul och åka ner(:

sen hem, och jag duscha, sen fixa jag mig lite(:

medans marcus låg i min säng;P

och nu har mamma och pappa precis åkt in till stan, och kim skjutsar dom, så huset är tomt(;

fast jag hade ju oxå velat sett kusin när han ska spela på trappa(:

men men..

puss


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 27 maj 2011 15:20


  gammal bild(:

skola som vanligt, och på idrotten padla vi kanot, matilda och jag var skit duktiga(;

tills gustaf och casper kom..

dom började skväta vatten på oss, så vi skväte tbx, till slut va alla fyra dyng sura;o de va som om att vi hade hoppat i sjön, så blöta va vi;o

och så fick vi skäll av börje.. fattar inte varför han blir så sur för att vi skvätte vatten på varandra, de är ju liksom vårt val;o usch för Börje!

iaf, jag tyckte de va ganska roligt iaf, fast vi var ju blöta, och våra skor var ju inte direkt torra, så vi har gått i strumpor hela dagen;o

kan ju lova att DE BLIR HEMD PÅ DOM TVÅ!

och våran klass vann fotbollsturneringen(; fan va bra vi är(;

och nu har jag precis kommit hem osv,

och jag vet inte riktigt än vad som händer ikv(:

puss

Marcus


sannaljungqvist

Av sanna ljungqvist - 25 maj 2011 19:57

  hejhej(:

skola som vanligt, först.

sen hem, och platta håret lite och sisådär, sen runt 5 kom marcus och någon mer och hämtade mig(:

så åkte vi till olshammar och hämta någon annan(: sen åt dom lite, sen åkte vi till gruvan och dom lämna av mig(: var borta i typ 2½ timme, sen så gick jag ut och gick med bamse(;

sen kom jag hem nu, och har ätit lite(:

så nu blirnog big brother(:

puss,

älskar dig marcus<3


sannaljungqvist<3

Ovido - Quiz & Flashcards