sannaljungqvist

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

7/10 2012

Av sanna ljungqvist - 7 oktober 2012 17:30

Hejsan, sorry att bloggen inte blivit så uppdaterad, men har faktiskt inte så mycket att skriva om typ bara skola och så(:


I fredags efter skolan åkte mamma, pappa och jag in till Emil som ligger på sjukhus, skönt att se att han blivit så mycket bättre sen i onsdags:/
Iaf, så kom hjärtat och krull och hämta upp mig efter de, så åkte vi ett varv i stan sen bort till hammar och lämna Erik så åkte hjärtat och jag hem och la oss och myste<3


Igår så hade vi öppet hus i skolan, så Emma och jag åkte dit gick runt och sen hem igen, så gjorde jag mig iordning lite så kom hjärtat förbi en sväng, och sen Emma.
Så drog Emma och jag på fest i Kumla, så kom hjärtat och hämta oss sen hem och sova.


Och idag så hämta pappa mig hos mamma, så åkte vi in till Emil igen och trodde han skulle få följa med hem idag, men de fick han inte eftersom han haft feber, så vi hoppas på imorgon ist!
Så nu är pappa och jag på väg hem, och sen går jag upp till Emils lägenhet och sover där med hans misse(:
Så hon slipper va själv så mycket nu när Emil inte är hemma!


Sannaljungqvist<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna ljungqvist - 24 augusti 2013 22:39

Hello bloggen! Sitter hos Marcus föräldrar just nu. Har varit totalt förstörd idag, var på lite partaj igår och straffas man för idag.. Iaf så dricker dom idag och försöker hitta skjuts härifrån men jag är aset så trött. Så jag kommer somna i få...

Av sanna ljungqvist - 15 augusti 2013 23:55

Hello again! Fortfarande segt med bloggningen ;* I helgen tog jag min fylla som var väldigt längesen kändes de som! Så vi va i Örebro på street meet, med Emma, Matilda, Eskil och joppe :) Var riktigt kul faktiskt, sprang runt där och prata massor ...

Av sanna ljungqvist - 20 juni 2013 19:35

Hello! Har varit fullt upp ett tag! :) De har varit skolavslutningar, kollat på studenten och varit med nära och kära :) iaf så har pappa, jag, krull, Marcus och Bamse varit ute på sjön idag, riktigt kul :) men nu är vi hem komna och ska slänga mi...

Av sanna ljungqvist - 24 maj 2013 09:19

Hello! Vakna för en liten stund sen och hoppa direkt in i duschen, sen sminka sig lite och så. Nu ligger jag och väntar på att bussen ska komma som kommer runt 09.30 Idag ska jag till Örebro och hitta en klänning jag kan ha på bröllopet jag ska på ...

Av sanna ljungqvist - 13 maj 2013 11:07

Hello, sitter just nu i skolan och har matte med Emma, Julia och Hanna :) Och snart maaaat! Helgen blev lung, i torsdags va jag i Lidköping och kolla på när Emil tävla i serietävlingen på cross :) Och de gick väldigt bra för honom! I fredags var...

Ovido - Quiz & Flashcards