sannaljungqvist

Alla inlägg under mars 2012

Av sanna ljungqvist - 22 mars 2012 17:06

  fick bli en bild på zigge(:

igår va jag med honom, dennis, wille och bella(: vi gjorde inte als myckket sen hem titta film, sola, duscha typ(:

idag fick vi sluta lite tidigare, och ska snart ner och sola(: och på lördag blir det första kursen för am-kort(; fuck yeah! sen supa, antagligen med zigge(:

hörs mer sen


sannaljungqvist♥

Av sanna ljungqvist - 15 mars 2012 18:44


hejsan, har inte gjort alls mycket idag, har vart ledig ch är det imorgon också, skönt!

och imorgon åker flickorn och jag till gustavsvik och göttar oss, och så skulle vi få vara med på deras brosyr så vi skulle va med på bild(;

det blir gött!

har inte så ycker mer at säga nu, så hejdå!

om ni undrar min stavning så cpar mitt tangentbord och jag orkar inte ändra allt..


sannaljungqvist♥ 

Av sanna ljungqvist - 12 mars 2012 18:56

 

hejsan(:

i fredags så va jag med casper hela dagen typ efterskolan(: han gick hem runt 8, och då kom marcus och krull och hämta mig(: så åkte vi runt lite, och stanna utanför grillen där det va massa folk(:

så skulle vi till örebro med dom för det va någon fest där, men när vi kommit till örebro så skulle dom på krogen ist och där kommer ju inte jag in(: så då fick vi åka hem(: va hemma runt 1.

och på lördagen gjorde vi inte alls mycket, vart lite bråk mellan mig och massa så de va en värdelös kväll, samma sak med söndagen, men nu är det bättre(:

skola imorgon också(:

jaja, nu väntar jag på att marcus ska komma så ska vi duscha och sen titta på big brother, hoppas rodney kommer in!(;


sannaljungqvist♥

Av sanna ljungqvist - 7 mars 2012 19:37

hejsan! idag fyller mamma, så stort grattis på dig världens bästa mamma♥

så vi har haft lite gäster här(:

så kom emil med mitt löshår förut eftersom det kommer till pappas address så fick han ta med de(:

och just nu håller mamma och jag på att färga mitt hår eftersom löshåret var lite mörkare(: så kommer marcus hit snar med ♥

och imorgon har amanda och jag jour så slipper alla lektioner!(;

men n umåste jag plugga kemi, för vi skulle göra ett prov direkt på morgonen så vi inte hamna efter(:

puss


sannaljungqvist♥

Av sanna ljungqvist - 4 mars 2012 17:12



fick bli en gammal bild på mig och bästa♥

hej, helgen har varit bra! i fredags så åkte kim, jag, krull, marcus och robin in till stan så skulle dom på trappan så krull släppte av mig vid 711, och resten av kvällen åkte jag runt i zigges epa med zigge, wille och gustaf och casper och dennis va även där(:

sen åkte vi hem runt 1, och igår gjorde marcus och jag inte alls mycket, viu va mest med krull och kim, och gledrunt(:

och idag så har jag gjort absolut INGENTING! marcus, kim och krull pkte och skulle tvätta bilen så då passa jag på att plugga lite till am-kortet, men imorgon så åker jag till mamma och på onsdag fyller hon♥

puss puss


sannaljungqvist♥ 

Av sanna ljungqvist - 2 mars 2012 17:28

hejsan(:

veckan har varit lugn och bra, har bott hos pappa denna vecka och i tisdags så blev jag typ sjuk:/ fast jag gick till skolan iaf, och dagen efter de blev pappa och emil sjuka och dagen efter de blev mamma sjuk så nu är det bara kim kvar(; och typ halva gruvan är sjuk, så!

iaf, ikv så kanske marcus och jag åker in till stan så kanske jag är med zigge medans marcus är på trappan(:

och nästa vecka bor jag hos mamma och så fyller hon också(:

så, så blir det!

jag har iaf städat hela nederdelen på huset, typ torkat av alla bänkar diskat och tvättat, men tvinga på kim att dammsuga(: men som vanligt så fuskar han överallt så fick dammsuga sen iaf(: nu väntar jag på marcus, så vi hörs senare(:

puss


sannaljungqvust♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards