sannaljungqvist

Alla inlägg under november 2010

Av sanna ljungqvist - 30 november 2010 07:23

 

hejhej (:

fyllde 14 igår :d de va massa kulit :)

och typ aa(:

malin fick jag parfym

matilda o amanda presentkort

plus massa pengar o skit,

bara det att emil inte kom :(

okejj men nu måste jag gå puss :)

Av sanna ljungqvist - 24 november 2010 19:03

 

hejhej(:

nu sitter jag i emils lägenhet som mamma o jag ska städa (: o en galen bamse oxå :D

idag hare typ inte hänt mkt skolan som vanligt, o imorron har jag håltimme :D

och så fyller jag 14år på måndag:D:D:D

okeejokeej men nu har jag faktist inte så mkt mera att skriva :) men puss på er iaf :*

 

sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 20 november 2010 19:37

 

hejhej(:

igår va jag i gustavsvik med dom bäst(:

vi hade jätte kul (;

ehm sen när jag kom hem vart jag typ sjuk;s

mådde jätte dåligt,men idag känner jag mig lite bättre(:

varit hos farmor o ätit idag, o nu skulle kim jag o erik titta på film men dom gick ut till anton o kom aldrig tbx :o taskigt :(

men iaf (:

puss på er mina sötnosar :*

Av sanna ljungqvist - 8 november 2010 17:30

hejhej :)

skolan idag´, usch. jagvar ju oxå så duktig så jag skar mig med en potatisskalare på fingret :( gjorde jätte ont :O men iaf, när ja kom hem  så hade jag fått min skolkatalog, kicka runt lite iden (: sen gick jag  till malin, som vanligt (; men ,åste även öva på mitt kemi prov :/ o just nu ligger malin o pelle o  skricker på spelet xd vi är ensama hemma tror jag typ nina o olle o dom handlar  tror jag (: jag tkr att de är iskallt ute så de kan gärna bli sommar :/ fast det är ju en stund kvar  men iaf :Pokeej nu ska jag gå ner till malin o pelle (:

pusshej (: (L)


sannaljungqvist<3

 

 

   

Av sanna ljungqvist - 7 november 2010 11:37

 

hejhej (:

igår var jag med malin, som vanligt(: vi var hundvakt åt wilson :Do vi gjorde typ massa saker!(: o jag var jätte trevlig o skrev massa smss från malins telefon till några speciela ;p o sen fick jag fan damp på min mamma ;o ehm jaa (:


pusspuss (:




sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 4 november 2010 18:12

  hejhej (:

asså jag har fan as tråkigt :( jag har typ inte gjort något på lovet, förutom att va med amanda o dom igår typ :) underhåll mig :D min lilla bamseplutt, puss på honom :D


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 4 november 2010 11:47

                                       


hihihi, ja tkr de är roligare att ladda upp massa bilder än att skriva hela tin :D <3  

Ovido - Quiz & Flashcards