sannaljungqvist

Alla inlägg under september 2012

Av sanna ljungqvist - 26 september 2012 09:34

Hej! Bilden är tagen idag:*
Igår hade vi någon dag som 2orna Hölt i, vi gjorde allt möjligt från att springa i underkläder genom bygg, fast de gjorde ju inte jag(; till att gå in på Ica och fråga efter frysta pingviner(;
Haha ja vi fick ju iaf sluta lite tidigare(:
Så åkte hem laga lite mat och baka till imorgon då Kim fyller 20!(:

Och idag hade vi sovmorgon så hjärtat sov hos mig och skjutsa in mig till stan(: och nu sitter jag på bussen på väg in till skolan(:
Och så har vi tre lektioner sen helg!!
Eftersom vi är lediga imorgon och på fredag(:
Så imorgon efter att vi har firat Kim är Emma och jag på groggen igen!(;
Sen ska hjärtat och jag ha mys helg(:
Inte så mycket mer att säga just nu, så vi hörs

Sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 20 september 2012 06:57

Hej(:
Vart en liten snabb bloggning igår, åkte även cross på banan i tisdags för första gången!(; gick absolut så dåligt som de kan gå(;
Men ska fan lyckas att åka på banan!
Iaf, igår följde Emma med mig hem en stund, sen kom Marcus och hämta mig så åkte vi hem till honom, och byggde säng bord(; börjar bli fint i hans hus nu(:
Så sov jag där och åkte med bussen från honom och just nu sitter jag på bussen(:
Och på väg in till skolan och ska gå 1 mil med klassen, kul..


Sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 19 september 2012 13:44

Hej ledsen att jag inte bloggar på ett tag:/
I helgen va jag i Göteborg iaf med pappa, Emil, Kim, Marcus, krull och några fler, va jävligt kul iaf!(:
Och nu sitter jag i skolan och vill bara hem:(
Och på fredag så ska jag dricka, och på lördag ska jag på kräftskiva(:
Ne nu börjar lektionen så hej!

Sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 13 september 2012 07:49

Tjenis, igår va jag i Örebro och fixa min tandställning som gått sönder, så fick slippa dom sista lektionerna(:
Sen hem och så kom hjärtat till mig så vi hoppa in i duschen en snabbis, sen gick vi ut och kolla på jordens sämsta film med pappa(:
Sen vara det natti.
Har sovmorgon idag så tänkte ta halv 10 bussen in till skolan men såklart så måste jag ju ta sjöängsbussen in till mamma och vänta där i 1 och em halv timme...
Sista dan för mig iaf, för imorgon drar min familj+krull+Marcus, och Bettan och hennes familj till Göteborg!!
Wihooo

Sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 11 september 2012 06:51

Hej(;
Hjärtat, jag och hans mamma va i Örebro i går och kika runt lite(:
Sen hem och äta massa mat:$
Sen sängen och vi båda somna till en film(:

Och nu sitter jag på bussen på väg in till skolan, och känner lika sliten som vanligt..
Men de får funka. Efter skola så ska jag hem till pappa så ska vi äntligen åka cross!!:dd

Och som sagt så hade Kim och jag fest i fredags, och jag har tydligen minnesluckor där i från, trodde jag kom ihåg allt min fick veta igår att jag tydligen va riktigt sur på Kim:$ fast vet inte vrf:$
Och att jag sprungit runt med ett tangentbord, hehe..

Sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 10 september 2012 06:57

Tjena!
I fredags så hade Kim o jag fest hemma(; sluta väl som vilken fest som helst, Kim slängde ut alla när de börja gå över gränsen, efter de va det bara att börja plocka tom flaskor och glas över allt(:
Och så hade ju någon varit smidig och ryckt sönder en laddare..

I lördags så fira mamma Peter och jag hjärta:* så jag gjorde en jätte fin tårta som ni ser(;
Sen hade vi mys hemma hos honom med film och lite bad:*
Och igår gjorde jag inget typ, Marcus släkt va hos honom och fira honom, annars va vi typ bara hemma(:

Och idag åker hjärtis och jag till örebro(:

Och på fredag åker jag till Göteborg!!! Lääängtaaaar!:d

Sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 7 september 2012 08:30

Hej, sitter i skolan just nu och väntar på Emma.
Eftersom vi hade sovmorgon och de glömde jag så får jag sitta här själv..
Och ingen jävla tändare har jag inte heller...
Åker till pappa direkt efter skolan, sen ska jag upp på min älskade cross och bara åka runt!
Sen fixa mig lite sen äre partyyy!!

Och idag fyller även mitt hjärta 19år! Grattis på min fina:* han är värd det bästa:*

Sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 4 september 2012 08:28

Hej! Igår kom Morgan till mig och Emma och va med oss, tror Emma åkte runt 10, och Morgan runt halv 11(:
Så nu sitter jag i biblioteket med läraren babblar ihjäl mig!!!
Hej.

Sannaljungqvist

Ovido - Quiz & Flashcards