sannaljungqvist

Alla inlägg under december 2010

Av sanna ljungqvist - 30 december 2010 19:10

 

hejhej(:

just nu sitter jag hos födelsedagsbarnet(;

hon sitter o pillar i mitt hår lr nått((:

imrron blire nog att dra t amanda med tilda o malin o kanske sova där(:

tror vi ska in t stan en stund på kvällen tror jag (:

tagga(:

pusspuss;*


sannaljungqvist <3   

Av sanna ljungqvist - 29 december 2010 16:48

  igår så var jag med emil o per på kvällen, o ida kom (: sen skulle dom till karlsborg o jag var tvungen å vara hund vakt åt bosse o bamse -_-'

idag vaknade jag upp o mådde jätte dåligt, har haft as ont i magen o så:/

o imorron fyller bästa matilda 14!(: grattis t henne(:

o på fredag ska jag va med malin tror jag(:



palla allt ditt skit,

du förstår ju ändå inte hur mkt du sårar mig...

du kan tro va fan du vill!

jag bryr mig inte...

<3

Av sanna ljungqvist - 28 december 2010 15:17

 

hejhej(:

just nu sitter jag hemma hos bror emil med emil, kim o per(:

vi gör typ inte mkt(; o ikv har jag ingen aning om vad som händer de märker vi(: o senare kommer bosse till oss(bamses bror)han ska vara hemma hos oss tills på lördag(:

pussssss;*


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 25 december 2010 12:41

     

kim(:

  kralle, rosa, emil, pappa, farmor, mamma o kim (:     hejhej(:

julafton igår, fick en kamera av mamma o pappa o av emil fick jag presentkort o av kim fick jag tror + lite mera(:

vi hade jätte trevligt, fast emil fick åka o jobba vid sex men de fick bli så(:

o idag ska vi åka ner till rosa o kralle, alla små barn är där o får sina julklappar så vi ska hälsa på lite(:

puss(:



sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 23 december 2010 20:30

  hejhej(:

seg uppdatering sorry(:

snart jul o grejjer:D

imorron så kommer rosa, kralle, kralles pappa och farmor hit.

men emil måste åka o jobba senare på kvällen:/

men de kommer nog bli kul iaf:)

fast vi har ingen gran;O pasppa skulle fixa en igår men de blev inte så, så nu har vi en jätte liten buske-_-' + att mamma inte vill ha gran för hon trodde bamse skulle kissa på den o så:o

pusspuss


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 18 december 2010 12:32

Av sanna ljungqvist - 18 december 2010 12:27

               

lite bilder sen igår kommer ett videoklipp oxå (: <3

Av sanna ljungqvist - 18 december 2010 11:45

 

hejhej(:

örebro igår med amanda o tilda(: handla typ massa julklappar :D bilder o filmer kommer snart upp tror jag (: vi kom typ hem vid sju lr nått, först var jag o matilda hos henne sen gick vi till mig och satte på lösnaglar :D och idag vet jag inte alls vad som händer(:


sannaljungqvist<3  

Ovido - Quiz & Flashcards