sannaljungqvist

Alla inlägg under januari 2011

Av sanna ljungqvist - 31 januari 2011 20:18

vrf ska allt bara gå åt helvete när de gäller mig, va har jag gjort för fel denhär gången. kan inte jag få vara lycklig för en gångs skull? men tydligen inte.

lämnan som dom tidigare gångerna, allt du gör är att fly från sanningen...

jag orkar inte hålla på mer, jag trodde jag skulle få vara den lycklige denhär gången, men jag anatar att jag gissade fel...

jag orkar verkligen inte bli sviken igen, jag har redan fält dom första hundra tårarna, jag orkar inte mera, jag orkar verkligen inte mera.

varför ska just jag få vara den olycklige?.

när är det min tur att vara lycklig?

ända sen jag började sjöängen har allt bara gått snett, är de mig de är fel på?

de verkar ju inte bättre eftersom att alla gör likadant...  

 

Av sanna ljungqvist - 30 januari 2011 17:56

 

hejhej(:

söndagar älskar jag -_-'

ny duschad o frech(:

blir nog slå på en film snart tror jag, sen solsidan med bror(:

så börjar skolan igen;o

hela veckan som börjar imorron o nästa vecka sen prao hos mamma på dc(:

ska bli ganska kul faktist (:

nu ska jag platta håret pusss;****

smsa 0709611 513 (y'


sannaljungqvist<3    

Av sanna ljungqvist - 28 januari 2011 19:45

 

hejhej(:

äntligen freeedag(;

vårsta dagen i skolan är fredag, sämsta lektionerna iaf-_-' tittat på massa filmer idag, som sög kuk!

sen hem o grejja lite, sen åkte kim o jag upp till emil en sväng sen följde han med hem o åt lite sen stack han o mamma för att jobba natt...

o snart ska jag ut en stund, känner att jag verkligen behöver komma ut o träffa lite folk!

pusssss;*


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 26 januari 2011 18:39

 

hejhej(:

tbx till skolan idag, har legat hemma o spytt från i söndags till igår men nu är jag frisk:D:D!

vi skulle haft en vickarie på so idag mn de fick vi inte(; så då hade vi 1½ timmes rast(: vi gjorde faktist inge specielt då:P satt i klassrummet med johan, amanda, matilda, hannah, emma o casper(:

sen gick vi upp till sal g på engelskan o titta på någon jävligt konstig film;s

sen hem o satt hundvakt åt min lilla sötnos bamse(;

sen kom kim hem o snart ska kim o jag titta på "oskyldigt dömd" fett bra(:

plus att jag fick världens chok när jag kom till malinimorse:o hela deras kök och vardagsrum hade typ inge golv lr nått:o kolla även hennes blogg(; www.malinliimatainen.blogg.se

imorron äre håltimmeeee :D

sen vte jag inte mera(;

pussss;*


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 21 januari 2011 21:44

 

hejhej(:

sitter vid datan en sväng:p

nyss var marre, lisa, särèn o erik hos kim:P

fast sen drog dom till stan , o jag blev kvar här:p

orka inte skriva mer...


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 19 januari 2011 17:38

 

hejhej(:

just nu pluggar jag till kemiprovet som är imorron;o

och så fixar jag bamse, så fiiin han blir när man kammat honom(:

har igentligen inte tid att blogga, men jag är så dålig på att uppdatera så lika bra att göra de nu(;

imorron har jag ingen anning om vad som händer o på fredag....



love is not to play with,

love is not a toy.

but if you want to break it

giv it to a boy...


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 18 januari 2011 19:41

  hejhej(:

just nu sitter jag och förhör emil som skulle ha något prov om sprängning i gruvan lr nått sånt(: + att jag övar på mitt kemi prov-_-'

jah har två prov den här veckan plus att jag har tyska läxa som jag måste öva på;o

igår när jag skulle gå upp till busshållsaplatsen var de snorhalt, de gick knappt o gå på vägen:o o så duktig som jag ä halkade jag och skrapade upp mitt knä:( jag blöde jätte mkt, o så bloga jag ner min vita väska-_-'

och idag har jag varit jätte skoltrött:( sen kom  jag hem o så kom emil precis och sen dess har båda två suttit o öva på sina prov. o emil säger att jag måste förhöra honom men han sitter bara o snackar gruvsnack med pappa;o 

han är ju 20 år så han  har ju fått valt sitt eget jobb o då får han ju göra roliga prov tkr han medans jag måste göra massa kemi o engelska prov:(:(

pussar;*

ps.bild från nyår(;



sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 16 januari 2011 13:12

 

hejhej(:

söndag -_-'

i fredags var jag med malin en stund efter skolan (: båda två somna hemma hos malin framför tv(; till nina kom hem (: då gick vi upp på malins rum o lite sånt(: sen gick vi hem till mig o jag skulle äta men malin skulle oxå vara barnvakt så hon gick hem till sig igen medans jag åt sen skulle jag gå tbx till henne men jag somna o sen när jag vakna orkade jag inte gå till henne(:

o igår vart pappa sjuk o mamma jobbade tolvtimmars så jag var tvungen o laga mat(: pappa sa att jag skulle göra fisk så jag gjorde de men de var bara  mamma som ville äta de sen(;

så emil, jag, kim, erik och anton åkte in till stan(;

jag o emil åkte emils s40 o kim, erik och anton åkte mammas bmw, så for vi in till grillen o kim, erik, emil och anton åt pizza, men jag var typ inte hungrig så jag åt inget, sen åkte emil o jag hem, fast han åkte till sitt hem ist(:

o nu har kim precis kommit ur duschen så nu ska vi nog bada bamse som har haft en tratt på sig i tio dar, så han behöver verkligen en dusch!

sen ska jag nog hoppa in i duschen en sväng(;

o på måndag fyller pappa, o vi ska in till stan o beställa mina tappeter:D

pussss;*


sannaljungqvist<3  

Ovido - Quiz & Flashcards