sannaljungqvist

Alla inlägg under mars 2011

Av sanna ljungqvist - 31 mars 2011 18:32

hejhej(:

just nu sitter jag i köket och preatar lite med kim o mamma(:

fick sluta 1½ timma tidigare idag för att jag skulle till polisen vid 14.00 typ, vi pratade lite med eckers o han skulle börja med att skicka min gammla telefon till tekniska, sen åkte mamma, jag o ppap till någon gubbe som skulle hjälpa oss med de sista med pengarna(: sen hem o nu är jag ny duschad(;

+ att emma k fyller 15 idag, grattis:D

och på söndag fyller bästavän år, Johan, grattis bästavän!(:

nej, nu måste jag kolla bil åt kim(;

heej.


sannaljungqvist<3

 

Av sanna ljungqvist - 29 mars 2011 16:29

 

hejhej(:

precis kommit hem typ(: har hunnit ätit lite grann oxå(:

tisdagar hatar jag -_-' sämsta lektionerna:( och så hade vi något cp i so:n dumihuvet va han iaf..

och nu ska jag börja att plugga på engelska provet som är nästa vecka, känner att jag faktist behöver få g på detta prov, har fått ig på snart fem prov irad:( inte bra.. så nu hade jag tänkt att börja i tid!

sen blire att gå ut med bamse en sväng, sen big brother!(:

heej.


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 28 mars 2011 17:07

  hejhej(:

fredag: lugn dag i skolan(: fast ingen matilda:( iaf, amanda o jag stannade i stan efter skolan(: vi gick och handlade på ica, så fick pappa betala de(;

sen åkte vi till bolaget och tapetaffären(: sen hem, och vi gick ut o gick med bamse runt sjön en sväng, riktigt skööönt(: sen gick vi hem och började laga lite mat eftersom mamma jobbade o pappa gjorde annat(: tog en stund innan de blev klart, iaf sen runt 18.30 slutade mamma och emil(: så då kom dom hit, men innan vi kunde äta skulle dom såklart snacka gruva i typ hundra år-_-'

efter maten gick amanda o jag upp på mitt rum o spelade lite kort(: sen gick vi till kims rum o tittade på "i rymden finns inga kännslor" fast vi han typ bara se halva innan vi började somna(; så vi gick in på mitt rum och la oss(:

lördag: jag vaknade av att bamse hoppa upp i ansiktet på mig, och amanda låg och halv fnissa på golvet(; vi gick upp o åt lite frukost, och jag började sätta upp löshåret o sminka mig(: o runt 13.00 kom matilda hit(: så spelade vi lite kort o allt möjligt(: sen rymde bamse o vi försökte få in honom i säkert 1 timme;o men han ville inte komma in:( efter ett ta la han sig på trappen så då vare lättare att få tag i honom(; sen typ vid 17.00 började vi laga mat igen(; för både mamma o pappa jobbade o kim vägrade laga mat(: sen runt 18.00 så åkte amanda hem:( men matilda blev kvar(: o vi satte på lösnaglar(; sen gick vi till henne runt 22.00(: så kollade vi på massa filmer hos henne sen vid 00.30 gick jag hem(: men de var jätte kallt o jag såg inget:( stackars mig:( men marcus fick vara social med mig(;

söndag: gick upp runt typ 14.00 och satte mig vid datan en sväng medans pappa pappa gick ut med bamse, sen åkte kim, jag, erik o pappa till örebro(: vi kollade på en telefon, och jag  hittade världens finaste, men då var jag tvungen att byta abonemang o de vill jag inte:( så de blev ingen(: sen åkte vi hem o jag hoppade in i duschen och plattade håret o lite sånt(:

måndag: skolan som vanligt, fett tråkigt:( o nu har jag precis ätit så ska nog gå ut och gå med bamse nu(:  pusshej;*



sannaljungqvist

Av sanna ljungqvist - 24 mars 2011 20:54

  hejhej(:

lugn dag idag(: håltimmen idag var ju faktist lite kul(;

och idag har jag varit med bästaste malin(: vi kolladepå film en stund sen gick vi till mig och hon provade mitt löshår och så(: men hon gick typ nyss hem:( och imorron är inte matilda i skolan:( då är hon i ullared(:

men bästaste amanda kommer till mig imorron och sover här :D jätte mysigt ska vi ha(;

men  nu måste jag plugga på alla 52 stater i USA, orkaaaa:(

hej.


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 22 mars 2011 19:07

  hejhej(:

matilda har precis åkt hem(: vi har mest suttit vid datn(:

och idag när amanda kom till skolan var henne finger jätte blått och svullet sen igår när hon spelade basket på gympan och fick bollen på pekfingret:( så vi gick upp till sonja på itv:n men hon skulle inte komma förrens vid 11.30 så anne-lie tyckte vi skulle gå t vårdscentralen, så vi gick dit, och väntade en halvtimme på en läkare som skulle komma och fråga om amanda kunde böja ut fingret vilket hon inte kunde, så då fick hon en ny tid :o och när vi satt där och väntade tappade jag min telefon i backen så den gick sönder:( själva telefonen funkar men inte skärmen:( men jag fick låna en telefon från BÄSTA MATILDA!(: tack bästavän(:

heej.


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 21 mars 2011 20:04

 

hejhej(:

dålig uppdatering sorry:/

Fredag:

skola, sen hem o ta det lugnt, efter en hel veckas skola(: skönt att bara ta de lugnt(: + att jag var ute o gick med bamse i nästan två timmar(;

Lördag:

så skulle kim o jag åka o tanka i stan(: men innan vi kom iväg fick vi reda på att de va snutar i gruvan så då åkte vi o kika lite(: sen ringe vi maier och fråga om han skulle med(: så vi hämtade honom och marcus(: så åkte vi in till stan och tankade o dom åt också(: sen sprang maier o marcus in till consum en snabbis(:

sen kom vi till åmmeberg, o där var de världens kö, de va typ två bilar som hade krockat:o tog en liten stund innan vi kom därifrån(: sen när vi kom hem så satte jag  mig och skrev klart mitt so arbete(: sen åkte kim, erik, anton, camilla o jag in till stan en sväng(: åkte till 7/11 men de va typ inge där(: så runt halv tolv åkte vi hemåt, men innan vi åkte hem drog vi till maier(: där vare typ massa folk, men trevliigt vare(; sen vid 02.00 så satt mamma o robban o pappa o spelade massa musik och hade almänt trevligt(:

sen vid 03.00 kom emil hit, o någon markus lr något sånt(: o så tjatade dom massa(; sen vart de sängen(:

Söndag:

seeeeeg, gick upp vid två lr nått tror jag, satte mig vid datan o började plugga till provet:( hölt på och dö så tråkigt vare:o sen orkade jag inte plugga mer så jag duschade och satte mig vid tv:en sen sängen(:

Måndag:

först hade vi gympa, men glömde mina byxor så jag slapp den(y'

sen hade vi prov, o massa lektioner, sen vid 13.30 gick jag upp till sonja för någon undersökning, och kollade synen, råkade säga p på ett f ;s

sen när jag kom hem åkte mamma jag o benny till lotten som precis fyllt 7(: och nu har vi precis kommit hem, o nu ska jag äta lite sen ska jag gå och sova(:

heej.


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 18 mars 2011 18:47

När jag ser dina fina ögon, känns de som de bara är du&jag.

du är nog den finaste jag någonsin sett, de finns nog fan ingen finare än du.

men jag kan fortfarande inte förstå varför du aldrig vill prata med mig..

jag tror faktist inte att jag har gjort något denna gång, jag vill ju inget hellre än att du ska se mig som jag är, och inte för andra saker.

de var som att vända blad för dig, jag kommer aldrig att låta dig gå, du kommer alltid finnas inne i mitt hjärta.

varför ska de vara så svårt att förstå att de bara finns en för mig, och det är DU!

De är lätt och säga att man har gått vidare, fast man igentligen håller kvar.

du kommer aldrig att förstå hur mycket jag gillar dig. jag gjorde fan de du bad mig om, visst jag har kanske inte har de bästa utseendet men de är inget jag kan hjälpa.

jag kanske inte är smalast, men jag är fortfarande lika mycket värd..

du kan ju iaf säga som du tkr ist för att bara ignorera mig.. jag tkr att jag är värd bättre än så. men tydligen inte. De du gjort är väl inte så mycket att tjuta för, men att du ignorerar mig får mig iaf inte att må så mycket bättre.

Jag hoppas att du iaf någon gång förstår mig, du kanske till och med pratar med mig. jag är nöjd bara du åtminstone tittar åt mig någon gång.

Livet blir inte bättre för att man inte pratar med folk, säg bara som det är, att jag är ful o äcklig om du nu tkr så, de gör de så mycket lättare för mig att förstå hur du känner.

Men denhär gången vet jag att de inte är mig du vill ha iaf.

Men du ska veta att jag alltid kommer att vänta, i vilket fall du vill lr inte.

Du har nog alltid varit van vid att tjejer gör vad som helst för dig, men när de äntligen var du som tog kontakt med mig var jag världens lyckligaste tjej.

men de varade inte länge, max 6 dar om inte minder..

men du kommer alltid vara den som går före alla andra killar!

men jag ber bara om en sak, glöm mig inte för fort..

för jag kommer aldrig glöm dig.

Fast jag är nog inte ensam om att känna såhär för dig, för jag vet hur många tjejer du igentligen har. Men när jag fick dom smsen av dig, kände jag mig ensam om dina känslor, men dom var nog inte menat för mig iaf.

men mina känsler kommer alltid att stanna hos dig!


 

Av sanna ljungqvist - 15 mars 2011 16:35

 

hejhej(:

kom precis hem typ, min snälla bror körde hem mig idag, tack emiil(:

just nu sitter jag o ska öva på mitt engelska omprovet, o så måste jag öva på fysikprovet som är på torsdag o hemkunskapsprovet, fullt upp (y'

jag orkar inte göra allt :( + att vårt so arbete måste vara klart på fredag, orkaaa!

o igår klippte bamse sig, han har inge hår kvar typ :s hon som klippte bamse, klippte honom jätte mkt:S nästa för mycket;o kommer bild lite senare på honom kanske(:

hej.


sannaljungqvist<3  

Ovido - Quiz & Flashcards