sannaljungqvist

Alla inlägg under augusti 2011

Av sanna ljungqvist - 31 augusti 2011 17:15

  hej, skola som vanligt, fick sluta vid 14,00 och då följde amanda o jag matilda upp till hennes mamma, och så va amanda o jag i klassrummet en sväng(:

sen gick vi ut till marknaden och gick runt där en sväng och så börja de regna:o

så amanda o njag sprang med tröjorna på huvet(;

men så gick vi förbi ett stånd med paraplyn, haha(;

så då slapp vi ju bli blöta(; så sprang vi upp på brittas o jag köpte ett puder bara(: och sen till stålbergs(stavning) och amanda köpte läkar örhängen(:

sen va jag tvungen att springa till bussen(:

och så hem, och åt lite och ringde mamma 

och ska snart göra lite tyska, och så hoppar jag in i duschen,

men nu ska jag va social med emil en sväng, heeej


jag kommer alltid älska dig, även fast jag hatar dig..


sannaljungqvist<3 



fastnat för den här



Av sanna ljungqvist - 30 augusti 2011 20:40

  hej(:

anethe va här förut(:

och kim o emil kom hit så tog vi ut någon jätte gammal moppe, haha!

så fick vi för oss att åka till stan(;

först hade vi skit svårt att välja vart vi skulle handla(;

åklte först till ica, sen lill ica och sen consum, när vi handlat åkte vi till lill ica iaf(;

och så åkte vi först till emil och stekte ett ägg som emil o jag delade på(:

och så kom vi nyss hit(:

och jag fick äntligen min VANILJ youghurt(stavning)

gött!!!

nu ska vi snart kolla på kolgruvan på discovery!(:

hej


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 30 augusti 2011 16:17

  hej(:

kom precis hem, och igår så sov malin o jag hos matilda, trevligt!(:

vi gick upp vid typ 06.30 och de va såååå skönt, tror aldrig jag gått upp så sent(: hehe, och så fick vi bada idag på skolan, kallt och vattnet är så sjukt äckligt;o

men efter de tog amanda och vi en lååååång och varm dusch!(;

men vi va lite för sega så vi hann aldrig äta så vi fick äta på studietiden(; hehe(;

annars så är allt som vanligt(:

hare bra!


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 29 augusti 2011 16:12

  hej, kom hem för typ 5sek sen?

vanlig äcklig skola idag.. fast behövde inte ha elevens val så fick sluta tidigare, och så tog casper och gustaf min telefon.. så vi gick med dom till casper en sväng, sen gick vi tbx till skolan, och satt och prata lite med matilda medans vi vänta på malin, men vi orka inte vänta så vi gick ner i klassrummet, sen till bussen(:

och malin o jag gick av vid kiosken idag och traska hemåt.. och prata massa!

och så sover nog malin o jag hos matilda inatt!

och imorron ska vi simma, kul.. kommer få ännu ondare i halsen ju..

aja, hinner nog inte blogga mer idag, så vi hörs imorron!


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 29 augusti 2011 06:36

  hej(:

vakna vid 06.00 gick upp och kissa med bamse och gav honom mat, och börja fixa till mig lite(:

nu sitter jag bara vid datan en stund(:

och malin sov hos matilda så jag får gå själv idag(:

allt jag vet för nu!(;


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 28 augusti 2011 19:13

  hej allihopa, vakna vid 10 först idag, och då så hade hanna sovit hos mig(:

fast jag somna om igen och vakna vid typ 12 och då kom camilla o kim in och prata med hanna(:

så gick jag upp och åt lite och så(:

och så har jag inte gjort alls mycket idag, mamma va här en sväng förut oxå(:

och nyss så kolla kim och jag på "coming soon"  ganska bra film faktiskt(:

och kim va ju såklart tvungen att duscha först, så hoppas att han spara vatten!(;

och just nu står han och sjunger bakom mig inne vid toan(;

haha!

och nu ska jag hoppa in i duschen!

så heeej


jag visste att jag skulle bli ett andrahands val för dig..


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 27 augusti 2011 22:10


jag vet inte hur många gånger jag lyssnat på den här, så fin!

Av sanna ljungqvist - 27 augusti 2011 16:46

  hej(:

vi kom hem för typ någon timme sen(:

och så körde jag stora båten ända ut helt själv, medans pappa hade lilla båten och åkte i förväg(; ni ser att jag är duktig på sista videoklippet(;

kommer några bilder och några videoklipp(:

som berätt har du vart där ute(:

och så skulle jag hämta bamse igår när vi skulle lägga oss i båten, typ jääte svart ute, och så skulle jag slänga upp honom på båten men så putta han mot stången på båten så vi båda två trilla i sjön.. lagom till att vi skulle lägga oss och alla skratta åt oss.. hehe.

+ att på första videoklippet så tittar jag inte riktigt på vad jag filmar..

och på tredje ser jag tjock ut..

                      


 
 
 
 
 
 
 
   jag är grym på att köra!
 
 
 
   

ha de bra!


sannaljungqvist

Ovido - Quiz & Flashcards