sannaljungqvist

Alla inlägg under april 2013

Av sanna ljungqvist - 23 april 2013 09:54

Hello. Igår hade hjärtat och jag 9 månader, hihi pusspuss <3
Just nu sitter jag i ett grupprum med hanna och väntar på Emma. Har precis haft nationella, och de var ju inte jätte roligt om man säger så :)
Men nu har vi rast till 10.30 så börjar lärande utveckling :)
Ja, har inte så mycket mer att berätta. I helgen blir det lungt för min del. Träffa Marcus och bara vara hemma för en gångs skull :)

Hejhopp
/Sanna Ljungqvist <3

Av sanna ljungqvist - 23 april 2013 09:52

Hello. Igår hade hjärtat och jag 9 månader, hihi pusspuss <3
Just nu sitter jag i ett grupprum med hanna och väntar på Emma. Har precis haft nationella, och de var ju inte jätte roligt om man säger så :)
Men nu har vi rast till 10.30 så börjar lärande utveckling :)
Ja, har inte så mycket mer att berätta. I helgen blir det lungt för min del. Träffa Marcus och bara vara hemma för en gångs skull :)

Hejhopp
/Sanna Ljungqvist <3

Av sanna ljungqvist - 23 april 2013 09:51

Hello. Igår hade hjärtat och jag 9 månader, hihi pusspuss <3
Just nu sitter jag i ett grupprum med hanna och väntar på Emma. Har precis haft nationella, och de var ju inte jätte roligt om man säger så :)
Men nu har vi rast till 10.30 så börjar lärande utveckling :)
Ja, har inte så mycket mer att berätta. I helgen blir det lungt för min del. Träffa Marcus och bara vara hemma för en gångs skull :)

Hejhopp
/Sanna Ljungqvist <3

Av sanna ljungqvist - 23 april 2013 09:48

Hello. Igår hade hjärtat och jag 9 månader, hihi pusspuss <3
Just nu sitter jag i ett grupprum och väntar på Emma. Har precis haft nationella, och de var ju inte jätte roligt om man säger så :)
Men nu har vi rast till 10.30 så börjar lärande utveckling :)
Ja, har inte så mycket mer att berätta. I helgen blir det lungt för min del. Träffa Marcus och bara vara hemma för en gångs skull :)

Hejhopp
/Sanna Ljungqvist <3

Av sanna ljungqvist - 21 april 2013 21:37

 



Hellooooo, i'm back bitches!

vet att det var typ ett halvår sen jag blogga, i know,,

Här är iaf två bilder, en bild på mig hur jag ser ut nu ;) och en på mig och min fina mamma <3

iaf, just nu sitter jag hemma hos mamma i askersund med bror, krull, mamma och marcus :)

och håller på med min läxa medans dom andra sitter och spelar candy chrus. haha.

I helgen så har jag inte gjort så mycet. Skolan i fredags som vanligt, fast slutar ju tidigt så det r skönt Sen drog jag till min lilla papi :) och sen vidare mot stan där jag mötte upp Emma och börja dricka lite :)

sen drog vi till åmmeberg och direkt tillbaka till stan haha :) sen vidare mot mitt hjärta som hade lite fest :) och till baka till stan, och sen till marcus igen och sova :) i lördags va jag bara hemma typ, erik va hos marcus och mig en sväng, och mogge å kalle va förbi en sväng också :) och idag har jag absolut inte gjort något alls :) varit förbi marcus mamma å pappa, och hans farmor och farfar :)

sen till pappa och packa lite, och prata lite med emil som precis kom hem från crossbanan då :)

så packa jag lite inför sambo vecka med mamma :)

Så snart antar jag att vi ska lägga oss och sova lite, och skolan hela veckan. Sen helg igen och då blir det vl det vanliga, en grogg och en stadig fylla haha ;)

nejdå, det är slut med den där förbannade alkoholen! bara onödigt och man gör ändå bara bort sig. nej det va allt för mig, får vi se när näta gång jag bloggar. Tänkte iaf försöka börja blogga lite. Men mitt internet är så hmla segt på min telefon och så sitter jag aldrig vid dator.


Och ja, nu vet jag att det är massa stavfel men, mitt tangentbort är lite cp, och jag orkar inte läsa igenom allt och ändra massa ;)


pusspuss / Sanna Ljungqvist<3


I love my boy, Marcus <3<3<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards