sannaljungqvist

Alla inlägg under april 2011

Av sanna ljungqvist - 30 april 2011 17:52


hej igen.

efter att jag duschade förut så fixa jag mig lite, sen drog kim o jag till erik, och hämta honom så drog vi t åmmeberg och först prata vi lite med aron, sen kom dt och erik m så snacka vi lite med dom, sen drog vi hem till erik, så åt han och kim o jag tävla på något spel han hade i telefon, jag van över honom först(; men sen förlora jag:(   och sen följde vi med bada t andra sidan viksjön, o han o bamse bada(: så ganska kallt ut men:)

iaf, nu har vi precis kommit hem, och nu väntar vi på mamma som ska slutat jobba så vi kan äta(: så får vi se vad som händer sen(:


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 30 april 2011 11:59

 

hejhej(:

vakna runt 11.00 så hoppa jag in i duschen, och nu har jag precis kommit ut, och ska snart fixa mig(:

och mamma jobbar 12 timmars förmiddag, så hon kommer inte förrens ikv, så jag måste laga mat, för min pappa är inte allt för duktig på't(:

och så ska jag snart köpa nytt löshår:d

satt och kolla lite igår, och jag vet iaf att jag inte vill ha clips, sjukt jobbigt! får fan gå upp 1 timme tidigare på mornarna för att sätta i de, jobbigt..

iaf, nu tänkte jag platta håret, puss

sannaljungqvist


håll mig hårt eller släpp mig helt..

Av sanna ljungqvist - 29 april 2011 16:47

  hejhej(:

skola som vanligt osv.. så hade vi någon vikarie på so:n lennart lr va han hette, iaf, vi hade prov, och han vart jätte arg på mig när jag titta på caspers papper, så då vände han på min bänk så jag satt med ryggen mot casper, men när han vände på sig så viska casper några svar till mig iaf, busigt(:

kom hem vid 14.10 kanske, då vara bara kim hemma, mamma jobbar o pappa handla. så kim och jag åkte in till stan och köpte mat åt hela familjen, sen hem, och jag gjorde en macka med gurka till mig själv(:

och nu har kim åkt, och pappa står och håller på i köket.

imorron kommer de blii kul, hoppas jag(:

och snart hoppar jag in i duschen och sen får vi se vad som händer(:

hej.

sannaljungqvist<3


gör som du vill, de är ditt val, och jag orkar inte bry mig om allt och alla helatiden, när de känns som om ni inte bryr er tbx..

Av sanna ljungqvist - 28 april 2011 20:09

 

hejhej(:

valiig skola, fast vi hade extra lång håltimme idag:d för vi slapp tyskan, lr ja, ingen i tyska gruppen ville ha tyska så vi stack innan hon kom(:

och på håltimmen satt vi uppe ibelden och försökte bli klar med bilduppgiften som vi bara har två lektioner kvar på;o fast jag är ganska klar(:

iaf, kom hem runt 16.10 och då hade mamma fått hem telefonen jag skulle ha igen, han hade gjort något så nu funkar den, o jag är supeglad:d

fast jag har ju so prov imorron och jag fattar ingenting;o de kommer aldrig gå vägen..

men skönt med fredag iaf(:

på lördag ska jag va med casper en stund, och någon mer(: kul(:

och snart äre big brother:d

nej, nu måste jag plugga, puss;*

hej.


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 27 april 2011 19:59

 

hejhej(:

slutat 14.00 idag, men som sagt så tog matilda o jag bussen hem, han precis komma in innan emil kom, så drog vi till han och jag börja städa, de såg ganska hemskt ut;o tog nästan 3½ timme ;o men nu har jag precis kommit hem, och nu ska jag äta lite, har inte ätit något idag;s fast konstigt nog är jag inte hungrig;o

iaf, nytt nummer, som bara mina närmaste får! orka inte med allt annat..

puss


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 26 april 2011 18:21

      

förlåt för bilden bästavän, men den är ju såå sööööt;* hihi

iaf, heej(:

som vanligt i skolan idag, tisdagar är värst! bara så ni vet(;

imorron är de tema dag, så då slipper vi ju massa lektioner, sköönt.

sen så slutar vi vid två för de är marken, men jag orkar inte gå, så jag o tilda tar bussen hem ist!

+ att jag ska städa emils lägenhet, så har jag ju mer tid på mig(:

nej, nu ska jag hoppa in i duschen sen platta håret, sen big brtoher!

puss


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 25 april 2011 23:03

 


så som du behandlar mig, behandlar jag dig!

tänk på det!

Av sanna ljungqvist - 25 april 2011 21:34

 

hejhej(:

igår så hände inte alls mycket, sola typ heela dagen, o så va jag o bada med bamse(: fast för mig äre liite för kallt än så jag håller mig på land en stund till(:

iaf, runt 18.00 skjutsa kim ner mamma mig o pappa t anette o stefan(: så gick vi o bada med bamse o bosse vid någon sjö i åmmeberg(: sen gick vi in och tittade på tv(: sen runt 21.00 kom kim o dom och hämtade oss så åkte vi hem titta på big brother å rodney åkte ut :'( såå synd, katerina kunde ju ha åkt:(

sen titta vi på någon film, jag la mig runt 00.30

vaknade vid 12.00 gick upp satte mig ute i solen, i typ någon timme lr någe, sen gick bamse o jag och bada med bamse, sen hem, precis då kom emil, så kolla vi på film, sen drog kim, jag o emil en liten kurva, men så hände något med kims bil, så vi fick åka hem igen, så slog vi på en till rulle som precis har slutat, o kim har precis skjutsat hem emil, så nu ska jag snart titta på big brother och sen sova!

puss


sannaljungqvist<3

Ovido - Quiz & Flashcards