sannaljungqvist

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

23/10 2012

Av sanna ljungqvist - 23 oktober 2012 17:38

Hej, vanlig dag i skolan, men va icke med på gympan för att jag äter penselin:/ och när jag skulle gå hem från bussen förut mötte jag på bror, så följde med honom hem och plocka in lite ved och kela med mindie, så skjutsa han hem mig så jag fick äta lite(: så nu sitter jag på trappen och röker och pratar lite med far(:

Och som ni märker går bloggningen surt, och så är jag sååå förbannad för att jag börjat med nya p-piller så att jag skulle slippa min mens, och visst jag vet att det antagligen blir så här i början med jag har haft mens i 2 och en halv vecka nu och börjar bli skjut trött på det, men det är väl inte speciellt intressant för er men som dom flesta vet är man ju inte jätte glad och jag tappat blogg suget totalt.
Och sen har ju min bror legat på sjukhus förföra veckan så då blev det ingen bloggning utan jag var på sjukhuset hos Emil, och sen flytta ju Emil och Kim till ett hus så då hjälpte jag till att flytta så det har varit ganska mycket nu på senaste, men vi får se hur det går(:

Och igår va jag och mitt hjärta hemma hos honom och myste framför en brasa på vår 3 månadersdag, massa mys!
Älskar min Marcus!!

Sannaljungqvist<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna ljungqvist - 24 augusti 2013 22:39

Hello bloggen! Sitter hos Marcus föräldrar just nu. Har varit totalt förstörd idag, var på lite partaj igår och straffas man för idag.. Iaf så dricker dom idag och försöker hitta skjuts härifrån men jag är aset så trött. Så jag kommer somna i få...

Av sanna ljungqvist - 15 augusti 2013 23:55

Hello again! Fortfarande segt med bloggningen ;* I helgen tog jag min fylla som var väldigt längesen kändes de som! Så vi va i Örebro på street meet, med Emma, Matilda, Eskil och joppe :) Var riktigt kul faktiskt, sprang runt där och prata massor ...

Av sanna ljungqvist - 20 juni 2013 19:35

Hello! Har varit fullt upp ett tag! :) De har varit skolavslutningar, kollat på studenten och varit med nära och kära :) iaf så har pappa, jag, krull, Marcus och Bamse varit ute på sjön idag, riktigt kul :) men nu är vi hem komna och ska slänga mi...

Av sanna ljungqvist - 24 maj 2013 09:19

Hello! Vakna för en liten stund sen och hoppa direkt in i duschen, sen sminka sig lite och så. Nu ligger jag och väntar på att bussen ska komma som kommer runt 09.30 Idag ska jag till Örebro och hitta en klänning jag kan ha på bröllopet jag ska på ...

Av sanna ljungqvist - 13 maj 2013 11:07

Hello, sitter just nu i skolan och har matte med Emma, Julia och Hanna :) Och snart maaaat! Helgen blev lung, i torsdags va jag i Lidköping och kolla på när Emil tävla i serietävlingen på cross :) Och de gick väldigt bra för honom! I fredags var...

Ovido - Quiz & Flashcards