sannaljungqvist

Alla inlägg under november 2012

Av sanna ljungqvist - 14 november 2012 14:47

Hej! Bloggningen suger, jaa!!

Jaja, nog om det, just nu sitter i datasalen i skolan och håller på med vårt powerpoint med min bas grupp(:
De duger alldeles bra! Sen ska jag bara hem till mamma så ska vi handla och lämna in min iPhone eftersom att min lås knapp har fastnat så kan inte låsa den eller stänga av den vilket är väldigt irriterande!
Så hoppas det blir bättre!
Och just nu håller jag på och dö för att jag har så ont i magen... Suger

Sen hoppas jag på att mitt hjärta kommer och myser med mig! Och om en vecka och en dag så firar vi 4 månader<3 myyyys!
Och så fyller jag snart, wihoo!
Allt för mig, hej!
Kommer lite bilder från vad jag gjort under helgen och veckorna!

Sannaljungqvist<3

Ovido - Quiz & Flashcards