sannaljungqvist

Alla inlägg under maj 2012

Av sanna ljungqvist - 14 maj 2012 18:34

bästa♥  frida till vänster o jag till höger.


skolan har varit som vanligt as jobbig!:p fast emma o jag somna på so:n för vi titta på film, hihi:$

iaf, sen hem äta lite så kom matilda hit en stund men nu har hon åkt hem igen(:

sen kom kim hem med cigg åt mig♥ och så har jag  varit ute i garget med emil(:

och nu kommer snart martin och är med mig en stund!(: hihi

och imorgon så ska jag köra upp, hoppas de går bra!:d


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 13 maj 2012 14:24


hej(:

i fredas så va det först skola sen va jag med matilda o malin(: sen åkte jag hem runt 8-9, och då kom emma och jesper lindström och hämta mig så åkte v till stan och hämta massa folk(:sen till rönneshytta och lämna alla så följde jag med jesper när han skulle skjutsa hem 2st, sen tbx hämta 2 andra skjutsa en till hallsbeg och jepser wulff följde med tbx så skjutsa vi hem jeser wulff och emma sen till röneshytta igen och hämta resten sen till brändåsen och sen hem(: va hemma runt 3 tror jag(:

och igår hade kim och jag film dag! titta på film hela dagen fram tills 5 typ då börja jag göra mig iordning, så åkte kim o jag till stan runt 6- halv 7, och upp till mamma fast hon inte va hemma(:

sen kom emma, och sen jesper upp dit(: sen kom krull men då åkte kim typ så vi andra satt vid bordet o prata(: sen kom kim tbx, och då åkte krull o han så då gick vi andra ner till bt, där martin och några va (: så åkte jesper och emma o jag hoppa in hos martin och en annan jesper(:

så åkte vi till motala och åkte runt, och drack öl(;

sen till stan, där vi mötte upp krull, sen eskil, och jag hoppa in hos jesper lindström(:

så åkte kim hem, men jag skulle igentligen åka med honom hem men jesper skjutsa hem mig ist(;

så följde emma och aron med och skjutsa hem mig(:

bra helg! bästa på länge!

fast idag mår jag ju inte allt för bra, bakfull och benvärk:(

haha, jaja kul hde vi iaf, tror jag va hemma runt halv 5 inatt, så fundera på att sova en stund till se ner och duscha(:

och nästa vecka så går jag bara på måndag, sen är jag ledig på tisdag o onsdag av olika själv, och på torsdag och fredag är vi lediga från skolan! götttt(:

så kanske emma o jag skulle dricka på torsdag igen, men vi får se(:

känner att jag träfft många jepser, haha(;


Grabben, väx upp säger jag bara!(:


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 10 maj 2012 22:02

jag älskar dig min underbara mamma♥


hejsan, tänkte försöka börja blogga lite igen.

veckan har gått bra hittills, och igår va jag hos emil eftersom han fyllde♥

och idag så har jag inte gjort så mycket hjälpt honom lite med cross osvosv, och pluggat am-kort, medans pappa städa mitt rum, hihi♥

och skolan blir bara jobbigare och jobbigare, usch, va iaf inte med på gympan för min hals, kan knappt prata..

så jag va med emma och johan ist.

och i helgen ska jag va med mina älskade vänner, matilda och malin♥

och nästa vecka så bor jag halva veckan hos pappa, och sen mamma.

nej, en rök och sen ska jag upp och plugga lite till innan jag lägger mig


sannaljungqvist<3


det är skönt att jag har så fina vänner, och fått mig att inse att jag måste tro mer på mig själv och se det possetiva ist för det negativa hela tiden♥



Av sanna ljungqvist - 5 maj 2012 12:22


hej, ledsen för dålig bloggning men pallar fan inte. livet kom imellan..

mår så fruktansvärt dåligt just nu, allt är skit. var hemma från skolan förra veckan för att jag inte palla gå dit, och dom ville inte ha mig där när jag är så pass ledsen, men den här veckan har jag varit i skolan, och på vaborg va jag med bästa och mitt elsystm branupp, men min älskde pappa har lagat det nu♥

och igår gjorde jag typ ingen ting, träffa marcus en snabbis så fick jag mina kläder och han sin laddare..

och jag har ingen lust med livet längre, jag orkar inte, vill bort här i från nu!

ni får ha det bra, för det kommer inte jag ha..

men förvänta er ingen bloggning för jag bloggar nog inte på ett bra tag till.

puss♥


snnajungqvst♥

Ovido - Quiz & Flashcards