sannaljungqvist

Alla inlägg under juli 2010

Av sanna ljungqvist - 24 juli 2010 15:17

 


 

  hejhej :)

dåligt väder det ska va då :/

iaf, crusing idag, kulit :d

bara det att jah måste sitta hundvakt ;OO

iaf puss puss :*


sannaljungqvist<3  

Av sanna ljungqvist - 23 juli 2010 19:28

      


min underbara bamse på bilderna :D

bamse :*



sannaljungqvist<3   

Av sanna ljungqvist - 16 juli 2010 13:23

 

mamma, pappa, jag och  kim :)

 

mamma, pappa, jag och kim :) 

emil, kim, theodor och jag :))

 

(vänster)kim, emil, jag och pappa :)

jag ute på sjön :)

    

malin, jag, pelle och olle :)

   

jag :)

 

jag :)

 

jag :)

 

jag på ett hotell i gbg :))


massa bilder sen jah var lite +mera folk :)

<3  

Av sanna ljungqvist - 16 juli 2010 13:15

 

hejhej :)

jobbat klart nu då ;))

ska bli skönt att få sova på mornarna *stavning*

men iaf väntar på malin, matilda och amanda :d

puss puss:*

<3


sannaljungqvist  

Av sanna ljungqvist - 10 juli 2010 19:02

 

hejhej :)

sitter här med malin och käkar lite :)

var nere i vikis förut med malin o hennes familj, riktigt kul vare :)

har inte så mkt mera att säga.

pusspuss :* 


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 9 juli 2010 23:41

 

hejhej :)

dagen idag har varit chill :)  

fick lite lust att ladda upp några bilder bara :)  

fick lite lust att ladda upp några bilder  

så jävla klantigt xd

  

älskar låten.. så fin.

skööna låtar ;)

   

nu tänkteb jah typ gå från datan än stund suttit här ett tag nu :P

puss o hej :*



sannaljungqvist<3    

Av sanna ljungqvist - 7 juli 2010 15:26

 

hejhej :)

lång dag igår, efter sommarjobbet så gick jah över till malin för att mata henne djur för hon var onte hemma :Psen gjorde jah massa andra saker menmen...

senare gick kim och jah och la oss framför en film, sen kommer emil hem och glor med oss en stund, sen skulle jah tydligen gå ner och ficksa något lätt att äta te han, men sen fick kim och emil försig att dom skulle åka till bränddåsen klockan 21.15 :o så då hoppa vi in i emils bmwcab och for till bränddåsen och sen åt dom och lite sisådär,klockan var typ halv elva när vi kom hem och så snacka vi lite meh mamma sen gick alla 0ch la sig typ.

och imorrse klockan 07.30 skulle jah väcka kim och emil,och först väckte jah kim och han kom upp typ sen väckte jah emil men han kom inte upp förrens vi tolv xd

menmen sen har dagen varit precis som dom alla andra :P

aja puss puss:*

  


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 5 juli 2010 17:19

 


hejhej igen :d


äntligen färdig för dagen med sommarjobbet skönt :)har precis vart och badat med kim och erik, bara att kämpa på imorron med och alla andra dagar som är kvar tills vi är färdiga :Dmen iaf nu ska kim och jah laga lite mat, man blir ju hungrig efter all denna slitande :)

puss puss :*


sannaljungqvist<3

Ovido - Quiz & Flashcards