sannaljungqvist

Alla inlägg under juli 2011

Av sanna ljungqvist - 31 juli 2011 23:06

 

to know that everything you say is a lie are enough hard, but then you can not tell me the truth to me, is so wrong..

i have tried to be honest, but they've only made things worse.

please, just be honest:(

that's what you win on!..

Av sanna ljungqvist - 31 juli 2011 19:09

 

  hejhej, här är två bilder på brudparet(:

jätte fina va dom, och som sagt så är markus min kusin(:

mamma och jag va och handla lite förut, så skjutsa hon mig till pappa och så fick mamma med sig lite av mina kläder hem så jag har något hos henne oxå(:

och snart tror jag att kim och jag ska titta på prome night(:

fiint(;


sannaljungqvist

Av sanna ljungqvist - 31 juli 2011 16:10

  bild sen i vintras(:

hejhej, igår va jag ju som sagt på bröllop(:

jätte fint va de där, kommer lite bilder sen, och så dans och musik och skit trevligt(:

så hade kim så brottom att kom in till det där summerparty och han var ju våran chafför, så vi fick ringa nina så kunde han och emil åka(:

men som sagt så måste man ju va 18;o

sen vid 0.00 så vart de skit varmt så gick pappa, mamma, anethe och jag ner till anethe och stefans båt och så bada vi, skit skönt vare:D så hörde vi musiken från summerpartyt(;

sen så drog klockan iväg nina kom runt 02.00 skjutsa hem mig aóch mamma till åmeberg och pappa till gruvan(:

så va vi typ hemma vid 03.00 och då stekte mamma och jag lite falukorv(;

så la vi oss runt 04.00 så smsa jag lite så somna inte förrens typ halv fem?

sen så vakna jag runt 13.00 idag, åt lite sen kom kim och pappa med bamse en sväng, och lämna mammas bil, sen drog dom igen, jag gick ut och gick en sväng och nu är jag tbx hos mamma igen och vi ska snart åka och handla sen skjutsar hon nog hem mig till pappa så hoppar jag in i dusche och så får vi se vad som händer sen(:

i can not help that they became like this? in 3 years i have been waiting for this!


sannaljunqgvist<3

Av sanna ljungqvist - 30 juli 2011 13:59

  hejhej, vakna vid 13.00 idag, så satt emil och kim i soffan och prata(: så satte jag mig bredvid domoch prata, men nu ska jag börja göra mig iordning inför bröllopet(:

kanske hinner blogga lite innan vi åker oxå, de märker vi(:


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 30 juli 2011 02:09



  hejhej, tänkte visa upp min bikini nu när jag ändå håller på(:

tycker om jätte mycke iaf(:

vet att jag inte är särskilt smal men jag orkar inte bry mig om de, och så har jag typ ingen solbränna, hehe;p

iaf, så siiter jag och kollar på tv, men ska nog snart lägga mig(:


sannaljungqvist

Av sanna ljungqvist - 29 juli 2011 19:41


  hejhej, just nu laga jag mat(:

tänkte börja videoblogga lite(:

lite snabbt videoblogg men de duger(:

puss(:


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 29 juli 2011 12:49

  hejhej.

malin och jag vakna för typ 20min sen, och då hade matilda dragit och mata några katter osvosv, och malin och jag ska nog hitta på något iaf(: men hon har inte riktigt kommit upp ur sängen än(;

men jag ska iaf fixa mina naglar sen till bröllopet imorron(:

och så ska vi baka pizza sen(;

ne, nu ska vi hitta på något(:


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 28 juli 2011 23:30

  det här är ett tidsinlägg(:

så sitter vi nog och tittar på film och myser(:

så kanske vi ska träffa marcus en sväng om han kommer hem från stan sen(:

bloggar imorron när vi vaknar(:

på lördag blire bröllop!(:(:(:


sannaljungqvist<3

bjuder på en cam bild på mig och malin(:

Ovido - Quiz & Flashcards