sannaljungqvist

Alla inlägg under oktober 2011

Av sanna ljungqvist - 31 oktober 2011 11:55

 

hej, gick och la mig runt 00 igår men somna inte förrens runt 2-3, och så vakna jag precis nyss,

så snart antar jag att jag ska göra lite mat åt resten av familjen, sen åker pappa o jag och handlar mat, kul liv.

och så kommer jag inte in på fb ännu roligare.


s<3



Av sanna ljungqvist - 30 oktober 2011 23:38

 

hej, dagen har varit lugn, bettan o julle va här förut, och titta på melkers cross(:

efter de slog kim o jag på en film "halloween" konstig film:o

efter halva filmen gick jag ut och mötta malin så gick vi runt sjön ett varv, så skulle hon åka till sin mormor nu(:

så gick jag hem o kim åkte till stan och jag slog på jershey shore, och nu ska jag nog snart gå och lägga mig, hör av mig imorron


s<3

Av sanna ljungqvist - 30 oktober 2011 10:26

 

hej, igår efter att jag följt amanda så åt jag lite snabbt, sen kom marcus och marcus hit en stund, men när kim o dom åkte så följde dom med, men kom tbx igen i typ 2sekunder, sen satt jag mest framför tv:n och gjorde ingen ting..

sen runt 2-3 någon gång börja jag tröttna på vissa så gick upp till min säng med 5 kuddar och 3 täcken, och jag har sovit grymt skönt inatt!

vakna för en liten stund sedan, så nu ska jag snart hoppa  in i duschen så får vi se vad jag hittar på mer


s<3

Av sanna ljungqvist - 29 oktober 2011 17:54

 

hej(:

matilda o jag va ju och mötte amanda igåt(:

men så missade vi varandra, så hon han hem till mig(;

så vände matilda o jag och drog hem, sen satte vi oss på moppen igen, malin åkte med mig och matilda med amanda(:

så åkte vi runt överallt(: typ mariedamm och ja(:

sen hem börja titta på idol, sen skulle jag precis gå ut och röka och då kom, kim, marcus och marcus(:

så prata vi lite med dom(:

framot kvällen åkte vi till åmmeberg till mamma(:

satt där och kolla på idol, o prata(:

sen drog vi hem, bädda och så och la oss, så somna vi runt 00(:

men så ringde någon på amandas telefon runt 3 så alla vakna(; hah

vi vakna runt 10-11 gick ner och åt frukost, sen åkte vi ännu mera moppe(;

typ hela dagen, runt hal 3 skjutsa vi hem matilda, sen när vi kom tbx så gick malin hem och åt(:

och amanda o jag följde med kim till åmmeberg och tanka lite och handla, sen hem tanka mopparna fulla(;

sen satte jag o amanda oss på mopparna drog till mariedamm, sen vidare till rönneshytta(:

så åkte vi runt lite(:

sen drog vi oss hemåt, och när vi kom hem packa amanda ihop sina grejer, och så följde jag henne en bit(:

och nu har jag precis kommit hem, och de är fan svin kallt ute, så jag har typ frusit as mycke:o


S

Av sanna ljungqvist - 28 oktober 2011 16:29

hej, skolan har varit ganska skön,  so:n är klar, och engelskan gick snabbt för vi titta på något gymnasium grej, sen hem, och prata med pappa, emil o kim för att jag fick ett brev till från sonja idag, så vi har prata lite omde, och nu har pappa precis lagat mat så äter jag lite just nu(:

lite senare kommer matilda hit, så åker vi och möter amanda med moppen sen, och så kommer nog malin iockså(:

så sover dom här, och vi ska bara ha en lugn tjej kväll(:

så de ska bli gör skööönt!(:

så vi hörs, ska försöka att ta lite kort oxå(:


S♥ 

Av sanna ljungqvist - 27 oktober 2011 20:27

du är bara för bra!


hej, malin o jag titta på en film när vi kom till henne, den hette typ "the human centipede" fett konstig va den, de va en doktor som satte ihop 3 människor i varandra, till en tusenfoting? skit konstig.

aja, gick iaf hem o duscha så va emil här, gjorde varsin macka och prata lite om am kortet, så får se hur det blir, och nu ska jag snart sätta på tv en snabbis.


S


jag vill inte att det ska bli så här:(

Av sanna ljungqvist - 27 oktober 2011 16:49

hejsan(:  

börja dagen med att röka, och jag har kommit på att jag har 1cigarett kvar och efter den ska jag försöka att inte röka!

aja, på matten kom malin ner till oss så gick vi förbi cafeterian och spela kort(;

sen drog vi hem och hon följde med mig hem, så åt vi lite och nu ska vi gå till henne, sen när jag kommer hem så hoppar jag in i duschen så får se om jag bloggar mer


S

Av sanna ljungqvist - 26 oktober 2011 16:22

hejsan(:

efter tyskan idag så gick matilda o jag upp till sonja, så fick jag prata med henne lite, så mätte vi min läng, mitt blodtryck och vikt, och jag hade normalt blodtryck, men hade gått ner lite i vikt, så vi ska träffa igen om några veckor typ.

sen på ena rasten kom mamma förbi med mitt löshår:d eftersom de va tänkt att jag skulle hem till pappa, men iaf, håret va jätte långt och fint(;

men eftersom vi ska till hallsberg ikv så gic k jag av vid mamma idag(:

så när jag kom till henne så titta vi lite på det, ringde johanna ahola och fråga om hon kunde sätta i det åt mig(:

och de kunde hon, men vi var tvungna att fixa en sån här tång man limmarfast det med(:

så vi hitta en ny på blocket, som vi ska få, och eftersomdet var så långt bort så bad vi henne skicka den hit(:

och så satte mamma precis in pengar til henne då asså:(

och runt halv 6 kommer pappa hit så åker vi till hallsberg på informationens kväll(:

sen ska jag hem(:


s<3

 
Ovido - Quiz & Flashcards