sannaljungqvist

Alla inlägg under juni 2011

Av sanna ljungqvist - 26 juni 2011 12:43

  hejhej(:

vakna runt 12.30 av mamma och bamse, så gick upp och satte mig vid datan dirr.

snart ska jag hoppa in i duschen, sen fixa mig lite sen kanske jag ringer malin lr någon(: har inte så mycket mer att säga, bloggar mer ikv(:

puss

marcus, det är något speciellt med dig<3


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 25 juni 2011 20:59

hejhej(:

har precis kommit hem från stan, var där och åt pizza med mamma, pappa och marcus, trevligt vare(:

så har vi skjutsat hem honom, saknar honom massor:(

iaf, imorron äre bara en vecka kvar tills jag åker till smögen med marcus familj:d

kul skare bli!(:

ne, nu blire tv, sen sängen!

puss


marcus, du är de bästa som hänt mig!

jag känner mig så trygg i dina armar, finns ingen bättre än du!

jag älskar dig verkligen, mer en något annat, saknar dig sjuuukt mycket!:(

Marcus Thörnkvist<3 Sanna Ljungqvist

 


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 25 juni 2011 17:46

  hejhej(:

marcus och jag vakna nyss av mamma(:

 tror vi ska åka in till stan snart och äta glass lr någe, mysigt, så skjutsar vi hem honom sen(:

idag har vi inte gjort mycket, laga lite kykling och sånt(:

förlåt att jag inte hunnit bloggat innan men vårt internet har inte funkat:/

iaf, nu ska jag in och titta på tv och umgås med min pojkvän(:

puss

marcus<3


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 24 juni 2011 20:04

  blek.se lr vad -_-'

hejhej(:

nu väntar jag på marcus(:

imorrse så hade vi ingen bil, så fick åka med bästa matilda in, så började vi att sälja lotter, gick faktiskt jätte bra, kunde räkna skapligt fort(;

så träffa jag bästa vän johan(:

och mot slutet kom amanda upp(:

så vid fyra böts vi av(:

kom någon annan då, så gick vi fyra ner til malins mamma i korvkiosken(:

så va vi där en stund och höllt på(:

sen åkte malin, och de börja spöregna, så vi gick under tak, sen tog vi pappas regnjaka över huvudena, så gick vi upp till grillen, där amanda o matilda hämta mat(:

så runt 18.00 kom kim och erik och hämtade mig, så åkte vi hem , jag åt lite sen spela kim och jag kort, men han fuska som vanligt-_-'

sen åkte dom jag baka muffins till kims arbetskamrater(:

snäll syster han har(a'

så har jag plattat håret, och nu bloggar jag lite(:

men ska gå och fixa lite annat(:

puss


en månad med marcus idag, älskar dig!<3


sannaljungqvist<3


känner mig så sviken..

Av sanna ljungqvist - 23 juni 2011 15:00

  hejhej(:

just nu sitter jag hos marcus, han o freddie är uppe och jobbar, lr städar tror jag dom gör(:

pappa kommer nog och hämtar mig ikv, så att jag hinner fixa iordning mig innan vi åker till åmmeberg(:

så ska duscha sen och lite så där(:

men som sagt så blir de ju ingen vanlig midsommar för våran del iaf..

får se om jag träffar mamma något imorron.

iaf, marcus sov hos mig inatt, så vi satt nere i köket och prata med pappa hela kvällen typ, så hade jag jätte svårt att sova, så skulle vi ju upp vid nio oxå, så vi gick upp då, jag platta håret och lite så, men sen regna de skit mycket så då skulle dom inte jobba, men marcus mamma kom iaf, så åkte vi till marcus och har tittat på filmer och nu är de fint väder så då jobbar han(:

puss


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 22 juni 2011 21:50

  hejhej(:

marcus kom förut, vi har titta på film och, ja de är väl typ de vi gjort.

så sover han här och han ska ju jobba imorron, så hans mamma skulle åka hemifrån honom runt 09.30, så jag ska hinna platta håret så jag går nog upp runt 09.0 så kanske jag sover hos honom, lr så åker jag hem, beror på för vi ska vaa i åmmeberg vid 13.00 och jag vill ju hinna fixa mig innan(:

så sover nog hemma då.

iaf, efter åmmeberg så ska jag nog va med malin o amanda, sen kanske marcus kommer lr så kanske jag åker till honom(:

de märker vi(:

men en annan ska jag funderat på är om jag ska ha en frågestund här på bloggen, har ju aldrig haft de så kanske kan va lite kul(:

puss


sannaljungqvist<3

Av sanna ljungqvist - 22 juni 2011 12:11

    hejhej(:

förlåt för att jag inte uppdaterat men de har hänt så mycket här. med mamma och allt, får se vart dehär slutar..

iaf, i söndags så åkte jag hem från marcus ist, och i måndags så var jag med amanda, tog tid innan jag kom till henne, för mamma och jag stog på netto oh skulle typ betala så gick strömmen i hela askersund;o

så vi väntade i typ 1½ timme så öppna apoteket och de, så sprang vi in dit handla lite snabbt, sen åkte vi till netto igen men dom hade inte fått ström, lite konstigt allt annat hade de men inte netto;o

så träffa vi matias och några där, trevligt(:

iaf, så orka mamma och jag inte vänta, så vi åkte till ica och köpte glass(;

satt där en stund, sen åkte vi tillbaks, men då hade netto fortfarande inte fått ström, så då skjutsa mamma mig till amanda ist, så när jag kom till amanda laga vi lite mat, sen spela vi kort och prata lite, sen runt 17.30 så åkte vi till skyllberg och amanda spela match mot kumla, men de gick inge vidare:/

men så träffa jag linus där, jätte trevligt(:

sen skjutsa dom hem mig, och så.

och igår gjorde jag ingen ting, hande varken ork lr lust, så hjälpte mamma leta lite saker, sen fixade jag bamse och så, sen på kvällen titta jag på playa del sol!

och idag vakna jag runt 11.30

gick upp, mamma va borta, pappa satt i köket, så gick han ut och gick, och jag väntar på marcus, så får vi se vad som händer.

på fredag ska iaf matilda jag o malin stå och sälja lotter, sen vet jag inte vad vi gör. och nästa söndag åker jag till smögen med marcus familj, mysigt(:

iaf, har inte så mycket mer på hjärtat just nu.

puss


sannaljungqvist

Av sanna ljungqvist - 19 juni 2011 14:42

  hejhej(:

vet inte riktigt när jag kom till marcus igår, kim o erik skjutsa mig iaf, sov hos honom, jag vakna runt halv tio lr nått, titta på tv så gick vi upp, och vi har typ inte gjort ,mycket alls, ingen aning om vad vi ska göra nu, men sover nog här inatt oxå;p

hoppas iaf att mina grejer kommer imorron:D

så fyller Gustaf idag(; grattis till honom(:

puss


sannaljungqvist<3

Ovido - Quiz & Flashcards